Amb Servigas GC Complet, les reparacions i el manteniment de les teves instal·lacions. Llevat dels aparells que funcionen amb gas en instal·lacions HORECA i aparells de potència útil per aparell superior 50 kW.
En reparacions urgents arribem al teu negoci en menys de 3 hores, disponibles les 24 hores, els 365 dies de l’any. Revisió preventiva anual inclosa. Desplaçament i 3 hores de mà d’obra inclosos. Garantia de 6 mesos en totes les reparacions.
A més, inclou serveis de manteniment, preventiu i correctiu, de les instal·lacions de gas, calefacció (incloent-hi la caldera i el circuit hidràulic amb els radiadors) i altres gasodomèstics. Si contractes un Servigas GC complet, queda inclosa la inspecció periòdica, inspecció obligatòria de cada 5 anys sol·licitada per la teva distribuïdora i, a més a més, compliràs les revisions que estableix el RITE (RD 1027/2007 de 20 de juliol).