1615657535305

1615657443851

negocios_autonomos

Abre a Listaxe FAQs

Abre a Listaxe FAQs

GNF

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos complementarios

img

Alta novas subministracións

img

Área Clientes para xestorías/administradores

img

Área Clientes

img

Información Útil

img

Urxencias

Como podo cambiar a data de pagamento das miñas facturas?

Podes modificar a data de pagamento das túas facturas domiciliadas dende a Área Clientes ou a App Naturgy Clientes. Na sección do menú Xestións, preme en Outras xestións, escolle a opción Acerca das miñas facturas e consumos e selecciona Elixir día de pagamento .
Tamén podes atopar esta xestión na sección Facturas como xestión destacada.
 
Poderás escoller un rango de datas no que che interese que se efectúe o cargo na túa conta bancaria.
 
A túa nova data de pagamento non condicionará a túa factura. Nós continuarémosche enviado a túa factura, xa sexa en formato online ou en papel, en canto a teñamos dispoñible coa única esixencia de asegurar un mínimo de 7 días entre o envío e o cargo bancario, o que puntualmente podería supoñer non respectar a franxa escollida de pagamento.

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477493297484

argssite - GNF