1615657368224
1615657443851
negocios_autonomos
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes para xestorías/administradores
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Servizo de mantemento
Equipamento
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Área Clientes para xestorías/administradores
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Cales son as lecturas estimadas e como evitalas?
En que situacións debo dar a lectura de gas?
En que momento debo dar a lectura do gas?
Como dar a lectura da luz?
Como dar a lectura do gas?
Poden avisarme para dar a lectura de gas?
Como consultar o histórico de lecturas?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Consumos
Pagamentos
Que facilidades teño para pagar a miña factura?
Como podo consultar e pagar as miñas facturas pendentes de pagamento?
Como consigo un certificado de pagamentos?
Recibín un documento con código de barras. Como o podo pagar?
Como podo cambiar a data de pagamento das miñas facturas?
Podo pagar as facturas pendentes con Criptomoedas?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia do meu negocio ou comunidade?
Como consulto a potencia contratada?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber que potencia necesita o meu negocio ou comunidade?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Servizo de mantemento
Alta novas subministracións
Área Clientes para xestorías/administradores
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
O cambio de titular consiste en poñer os contratos dunha dirección a nome doutro titular, xa sexa persoa física ou xurídica.
É importante que o contrato estea a nome de quen consome a enerxía, porque no caso de non pagamento o titular será o responsable da débeda.
O cambio de titular debe pedilo sempre o novo titular, é dicir a persoa que quere poñer o contrato ao seu nome.
No caso de gas, recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se che facture o consumo anterior ao cambio. Utilizaremos esta lectura como a última do titular anterior (inicial para ti como novo titular).
Se xa es cliente, podes realizar a xestión de Cambio de Titular dende Área Clientes ou dende a App Naturgy Clientes. Tan só tes que acceder a Outras xestións, facer click sobre Contratar con Naturgy e seleccionar Poñer o contrato ao teu nome
Se aínda non es clienteb, podes utilizar o noso WhatsAppb, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente desde aquí e selecciona Contratos/Cambio titular, ou ben, escoller calquera outro das canles de atención.
Antes de formalizar o cambio, faremos as comprobacións necesarias e poñerémonos en contacto contigo se fose necesario.
Lembra que o cambio será efectivo nun prazo aproximado de tres días e verase reflectido na próxima factura.
Por último, por favor, ten á man os datos do actual titular, porque chos pediremos.
Descarga a App de Área Clientes
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477493297484
argssite - GNF