1615691407075
1615657443851
negocios_autonomos
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes para xestorías/administradores
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Servizo de mantemento
Equipamento
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Área Clientes para xestorías/administradores
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Cales son as lecturas estimadas e como evitalas?
En que situacións debo dar a lectura de gas?
En que momento debo dar a lectura do gas?
Como dar a lectura da luz?
Como dar a lectura do gas?
Poden avisarme para dar a lectura de gas?
Como consultar o histórico de lecturas?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Consumos
Pagamentos
Que facilidades teño para pagar a miña factura?
Como podo consultar e pagar as miñas facturas pendentes de pagamento?
Como consigo un certificado de pagamentos?
Recibín un documento con código de barras. Como o podo pagar?
Como podo cambiar a data de pagamento das miñas facturas?
Podo pagar as facturas pendentes con Criptomoedas?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia do meu negocio ou comunidade?
Como consulto a potencia contratada?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber que potencia necesita o meu negocio ou comunidade?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Servizo de mantemento
Alta novas subministracións
Área Clientes para xestorías/administradores
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
Xa cho explico! Tanto en luz como en gas, as distribuidoras son as encargadas de ler o teu contador e enviarnos a información para poder facturarche.
Ás veces, se non poden facer esta lectura, os distribuidores estiman a partir dos seus datos históricos e algún outro axuste.
En electricidade é pouco probable que fagan estimacións porque os contadores son dixitais e lense a distancia, pero podes ter unha lectura estimada se o teu contador aínda non é dixital ou se, a tempo, houbo algún problema na transmisión dixital. dos datos.
Porén, en gasolina os contadores aínda non son dixitais e é o lector da distribuidora quen se achega polo seu enderezo para recoller a lectura. Estimarán, sobre todo, se o seu contador está dentro da súa vivenda/local e o lector non puido acceder a el ou se lle facilitou unha lectura, pero este non entrou no prazo ou non superou os criterios de coherencia do seu distribuidor.
Que fago se a miña factura ten unha lectura estimada?
En electricidade, por lei a distribuidora non admite reclamacións con menos de 3 lecturas estimadas, xa que poden tratarse de fallos puntuais na comunicación que se regularizarán no próximo ciclo de facturación. Se fose o teu caso, tes a opción de darnos a lectura. Consulta nas preguntas relacionadas como dar a lectura de luz.
En gas, para evitar estimacións, tes a opción de facilitarnos directamente a lectura do teu contador no prazo correcto. Consulta as preguntas relacionadas sobre como e cando dar a lectura.
Se xa liches o anterior, incluídas as preguntas relacionadas, e queres reclamar unha lectura de luz ou de gas, accede aquí e cubre o formulario indicando Reading como motivo e adxunta, se é posible, unha foto do teu contador.
Se xa liches o anterior, incluídas as preguntas relacionadas, e queres reclamar unha lectura de luz ou de gas, accede aquí e cubre o formulario indicando Reading como motivo e adxunta, se é posible, unha foto/s do teu contador.
Se xa liches o anterior, incluídas as preguntas relacionadas, e queres reclamar unha lectura de luz ou de gas, accede aquí e cubre o formulario indicando Reading como motivo e adxunta, se é posible, unha foto/s do teu contador.
¿Te ha parecido útil esta información?
¡Gracias por tu respuesta!
Preguntas y gestiones relacionadas
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477493297484
argssite - GNF