1615663378455

1615640453038

negocios_autonomos

Abrir Listado FAQs

Abre a Listaxe FAQs

GNF

Abrir Listado FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Productos complementarios

img

Alta nuevos suministros

img

Área Clientes para gestorías/administradores

img

Área Clientes

img

Información Útil

img

Urgencias

Que facer en caso de urxencia coa instalación de luz ou gas?

Urxencias e avarías de gas natural

Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, ponche en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 750 750.

Se non, contacta coa distribuidora da túa zona. Atoparala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural ou facendo clic aquí.

O Servizo de Atención de Urxencias non cobre a reparación da instalación de gas natural a partir da chave de acometida do edificio, salvo que sexa propiedade de Naturgy.

No caso das áreas comúns do edificio, é o propietario ou o representante da propiedade o que ten que responsabilizarse da súa conservación e mantemento.

En canto ao interior da vivenda/ocal, o usuario é o encargado de manter a instalación en perfecto estado e facer un uso adecuado dela. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación de gas contacta co noso servizo de atención 900 408 080, dispoñible 247 os 365 días do ano.

Urxencias e avarías eléctricas

Se a distribuidora da túa zona é Unión Fenosa Distribución, ponche en contacto chamando ao teléfono gratuíto 900 333 999.

Se non o é, contacta coa distribuidora da túa zona, podes atopala na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade ou feixe clic aquí.

A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerche en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración.

Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares/ocais son propiedade exclusiva do propietario. Se tes contratado, ou necesitas contratar, algún servizo de mantemento ou reparación eléctrico contacta co noso servizo de atención 900 408 080, dispoñible 247 os 365 días do ano.

Saber máis

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477482688040

argssite - GNF