1615657596926

1615657443851

negocios_autonomos

Abre a Listaxe FAQs

Abrir Listaxe FAQs

GNF

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos complementarios

img

Alta novas subministracións

img

Área Clientes para xestorías/administradores

img

Área Clientes

img

Información Útil

img

Urxencias

Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?

Se tras consultar o detalle dunha factura, o seu período de facturación e lecturas, tes algunha consulta ou consideras que pode haber un erro, crea unha consulta sobre a factura en concreto dende a túa Área Clientes ou App Naturgy Clientes.

Accede á sección Facturas do menú. Busca e sitúate enriba da liña da factura en cuestión. Preme nos tres puntos, e alí verás a opción de Consultas sobre a miña factura .

É importante que ademais de escoller o motivo da consulta nos detalles ao máximo o teu caso. Unha vez feito xa a podes enviar e contactaremos contigo para resolvela.

Ademais, poderás facer un seguimento da túa reclamación na sección de Xestións .

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477493297484

argssite - GNF