Impostos non incluídos (IVE/IXIC e Imposto de Electricidade)
Diferentes precios en función del tramo horario en el que consumes.
Energía 100% renovable y precio estable durante 12 meses.
Gestor personal experto en energía, solo para ti.*
Co Plan Fixo de Luz ECO, terás prezos estables da enerxía durante 12 meses. Ademais, a enerxía que consomes é de orixe 100 % renovable, e está garantida por medio de GdOs (Garantías de orixe da electricidade) e certificada pola CNMC (Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia).
Os prezos amosados non inclúen impostos (IVE/IXIC e Imposto de Electricidade).
Os prezos con impostos tiveron un IEE do 5,1127% e un IVE do 21%. En todo caso, serán de aplicación os tributos establecidos en cada momento pola normativa vixente.
Aplicaranse no prezo indicado as variacións á alza ou á baixa dos impostos aplicables e dos conceptos regulados (a modo enunciativo e non limitativo, cargos do sistema, peaxes, alugueiro de contador...). Así mesmo, poderá trasladarse ao prezo calquera concepto regulado, taxa ou imposto de nova creación ou que substitúan os actuais que sexan de aplicación durante o período de duración do presente contrato.
Adicionalmente, facturaranse, se procede, os excesos de enerxía reactiva e de potencia. Os períodos horarios corresponden, en todo momento, cos da tarifa de acceso contratada.
Vixencia ata o 10/06/2025.
Válido para novas contratacións de luz con tarifa de acceso 2.0TD, 3.0 TD e 6.1 TD. Condicións económicas aplicables para consumos inferiores a 750.000 kWh/ano.
As condicións manteranse vixentes 12 meses desde o inicio do contrato. Revisión anual con IPC (Índice de Prezos ao Consumo interanual do mes de novembro).
En caso de resolución unilateral anticipada do contrato de subministración de electricidade por parte do Cliente, antes de iniciada a primeira prórroga, poderá aplicárselle unha penalización de ata un 5 % do prezo do contrato pola enerxía estimada pendente de subministración.
Prezo estable durante un ano
Prezo fixo do termo de enerxía todo o ano.
Enerxía 100% renovable
Enerxía renovable garantida por medio de GdOs (Garantías de orixe da electricidade) e certificada pola CNMC.
O meu xestor Naturgy
Terás un xestor persoal experto en enerxía sen custo adicional.
Flexibilidade
Liberdade para cambiar de tarifa, cando queiras e sen custo ningún.
meuxestornaturgy
Se te fas cliente de Naturgy, contarás cun xestor persoal* que che axudará a optimizar o consumo da túa empresa. Sen custos adicionais e sempre á túa disposición.
Co Plan Fixo de Luz ECO, os prezos da enerxía non variarán durante un ano, para que o teu negocio non teña que preocuparse ante as variacións do mercado.
Podes consultar los horarios dos tramos horarios aquí.
Antes de comezar, ten á man unha factura de enerxía.
Introduce os datos do titular
Indica os datos do punto de subministración
Engade servizos adicionais, se o desexas
Revisa a información e confirma
Para calquera potencia contratada, tamén poderás contratar o Plan fixo luz ECO: é un produto cuxa enerxía é 100 % de orixe renovable, e está garantida por medio de GdOs (Garantías de orixe da electricidade), e certificada pola CNMC (Comisión Nacional dos Mercados e a Competencia).
Ademais, o prezo do kWh variará en franxas horarias ao longo do día. Co produto Plan Fixo Luz ECO, terás o mesmo prezo para cada franxa horaria durante 12 meses.
Soamente se poderá trasladar ao prezo as variacións de IPC anuais, así como as posibles variacións dos custos regulados que se publiquen no BOE.
É un produto con máxima flexibilidade, se non te encaixa, podes cambialo por outro do noso catálogo, cando queiras e sen ningún custo.
Para potencias superiores a 15 kW, a facturación de enerxía sempre é con discriminación horaria.
É sinxelo! O primeiro que precisarás é o número CUPS. Onde o podes atopar? Aparece na cara/dorso da túa factura. É un código de entre 20 e 22 caracteres que empeza por ''ES" e que identifica a instalación do teu punto de subministración. O segundo, os datos bancarios (número de conta en formato IBAN: en España ten 24 díxitos e empeza con “ES”). Finalmente, ten á man o teu móbil no que recibirás unha SMS que che permitirá asinar o teu contrato de forma dixital.
Se xa te decidiches, podes contratala a través do teléfono gratuíto 900 897 019, a través da nosa web ou, se queres, en calquera das nosas tendas ( aquí podes ver a túa tenda máis próxima).
É moi sinxelo, podes chamar o 900 897 019 e asesorarémoste sobre cal é a potencia óptima para o teu negocio.
Se tes que solicitar a alta e non tes instalación de luz no teu negocio, o promotor ou o instalador autorizado deberá solicitar unha alta de luz á distribuidora eléctrica para poder levar a cabo a obra do edificio, que incluirá a construción das instalacións eléctricas individuais de cada local, incluído o contador telemedido.
Unha vez realizado este trámite, poderás solicitar a alta, como se indica nos seguintes pasos:
Para contratar a subministración con Naturgy só necesitas:
Podes contratar a través do teléfono gratuíto 900 897 019, ben a través da nosa web ou se queres en calquera das nosas tendas (aquí podes ver a túa tenda máis próxima).
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.
Non, a túa empresa nunca quedará sen luz. A contratación dunha tarifa de luz para negocios en Naturgy desencadea a petición de baixa a través da distribuidora eléctrica da túa zona.
No cambio a Naturgy, esta realizará todas as xestións con total continuidade da subministración, así que a baixa enlazará coa alta en Naturgy.
Se xa tes a luz dada de alta con algunha comercializadora, non terá ningún custo. Naturgy encárgase de todo o proceso para que goces das nosas tarifas.
Se non tes a alta da luz, vai á pregunta anterior 'Como podo dar de alta a luz no meu negocio?'
É un xestor persoal experto en enerxía que che axudará por seres cliente de Naturgy na xestión e optimización das túas subministracións. Dirixido a empresas, autónomos e comunidades de propietarios con, polo menos, un contrato eléctrico con tarifa 3.0 TD ou 6.X TD (potencia eléctrica superior a 15 kW) ou tarifas de gas RL.4 ou RL.5 (consumo superior a 50.000 kWh/ano).
Terás liña directa co teu xestor. Podes contactar co teu xestor persoal no teléfono 900 100 270 ou, se o prefires, tamén podes enviarnos un correo a migestor@naturgy.com
Este servizo non supón ningún custo para ti, forma parte das vantaxes de teres contratada a enerxía con Naturgy.