A miña calefacción non funciona ou non teño auga quente
Que debo facer?
Para poder asegurar un correcto funcionamento e detectar posibles anomalías, as instalacións de gas natural deben ser inspeccionadas periodicamente.
Detectaches algunha irregularidade na túa caldeira ou instalación de gas?
Caldeira/quentador non se acende ou bloquéase
Os radiadores non quentan
Tes algún piloto da caldeira acendido ou dáche un código de erro
A caldeira/quentador perde auga
Se te ves reflectido nalgunha situación das anteriores, contacta cun técnico chamando ao teléfono de atención de Servigas 900 40 80 80 ou solicita o Servizo de Asistencia técnica online, déixanos os teus datos e chamarémoste. Un técnico acudirá ao teu domicilio en menos de 3 horas.
Se non dispós de Servigas poderás contratar a modalidade que máis che conveña neste momento e mandarémosche un técnico a casa en menos de 3 horas.
Revisión preventiva anual
Asistencia as 24 horas do día os 365 días do ano.
Servizo de asistencia para a reparación de calquera incidencia relacionada coas instalacións de gas natural.
Con tan só unha chamada, un técnico especializado chegará á túa casa en menos de 3 horas, sen cobrarte desprazamento nin as 3 primeiras horas de man de obra.
Servizo de asesoramento.
Solicita Servigas e contactaremos contigo para concretar unha revisión da túa instalación.
... podes contratar un servizo de mantemento anual?
En Naturgy velamos pola túa instalación de gas natural, para que estea sempre como o primeiro día. Por iso ofrecémosche Servigas, o servizo especializado no mantemento das instalacións de gas, circuíto hidráulico de calefacción, caldeira e demais aparatos de gas.
Reparación urxente: Quedarán cubertas por este servizo de mantemento as instalacións individuais e aparatos que funcionen con gas natural e gas propano canalizado (exclúense instalacións subministradas dende depósitos móbiles e depósitos fixos individuais).