As Xuntas arbitrais propoñen unha solución aos conflitos de consumo entre consumidores e empresas. É necesario que o cliente presentase previamente unha reclamación á compañía. A adhesión de Naturgy ao sistema arbitral é a través da Xunta Arbitral Nacional e das Xuntas Arbitrais das Comunidades Autónomas.

Política de reclamacións
Política de reclamacións
A continuación explicámosche todas as opcións que tes para presentar unha reclamación.
Unha reclamación en 3 sinxelos pasos
Unha reclamación en 3 sinxelos pasos
Realiza a reclamación
Elixe a canle que prefiras para realizar a reclamación.
Recibirás un código de reclamación a través do correo
Permitirache consultar o estado da túa reclamación.
Dámosche resposta
Recibirás resposta nun prazo de 30 días.
Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?
Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?
Naturgy está adherida ao Sistema Arbitral de Consumo, un servizo público voluntario e gratuíto para resolver conflitos entre consumidores e empresas sen ter que acudir aos tribunais ordinarios.
Se non estás de acordo con a solución á túa reclamación podes presentar unha solicitude de arbitraxe #ante a Xunta Arbitral da túa Comunidade Autónoma ou a través dunha Asociación de Consumidores.
Se non estás de acordo na solución aut reclamación ou on recibiches resposta nun prazo máximo de 30 días.
As reclamacións que poden presentarse ao Sistema Arbitral de Consumo son as relativas á contratación, a facturación, a cobranza e/o a atención recibida por parte da o compañía comercializadora.
Non poden ser obxecto do Sistema Arbitral de Consumo as reclamacións sobre asuntos propios da compañía distribuidora, como lectura de contadores, extensión de rede, concesión de accesos, inspección, calidade de subministración (incluíndo a súa continuidade ou interrupción) e posibles danos causados por incidencias na o rede eléctrica; nin a que as cuestións que deriven de fraude na o rede (incluíndo equipos ed medida), tales como intervencións manuais, electrónicas ou de calquera tipo que leven a cabo co fin de perturbar a correcta subministración, nin aquelas por importe superior a 2000 euros, nin por pobreza enerxética, nin por danos e prexuízos.
Se a reclamación cumpre cos requisitos para poder acudir a Sistema Arbitral, pódese presentar unha solicitude de arbitraxe na Xunta Arbitral de Consumo da Comunidade Autónoma, na Xunta Arbitral Nacional de Consumo ou a través dunha Asociación de Consumidores.
O proceso arbitral inclúe unha fase de mediación previa, directa entre o cliente e a empresa, para tentar legar a un acordo que resolva a reclamación sen que interveñan os árbitros. Se se pecha un acordo previo, este é recolle nun laudo conciliatorio.
De conformidade co previsto no Dereito Europeo, infórmase da o existencia da o plataforma de revisión de litixios ne liña da o Comisión Europea, accesible na seguinte ligazón: http://ec.europa.eu/consumers/odr/