Política de reclamacións

Política de reclamacións

A continuación explicámosche todas as opcións que tes para presentar unha reclamación.

Que podo facer para realizar unha reclamación?

Que podo facer para realizar unha reclamación?

 

Ábrenos unha reclamación, pola canle que prefiras:

Área Clientes

Formulario

Outras canles

Unha reclamación en 3 sinxelos pasos

Unha reclamación en 3 sinxelos pasos

  1. Realiza a reclamación

    Elixe a canle que prefiras para realizar a reclamación.

  2. Recibirás un código de reclamación a través do correo

    Permitirache consultar o estado da túa reclamación.

  3. Dámosche resposta

    Recibirás resposta nun prazo de 30 días.

Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?

Que podo facer se a resposta á miña reclamación non me parece correcta?

Naturgy está adherida ao Sistema Arbitral de Consumo, un servizo público voluntario e gratuíto para resolver conflitos entre consumidores e empresas sen ter que acudir aos tribunais ordinarios.

Se non estás de acordo con a solución á túa reclamación podes presentar unha solicitude de arbitraxe #ante a Xunta Arbitral da túa Comunidade Autónoma ou a través dunha Asociación de Consumidores.

Naturgy está adherida ao Sistema Arbitral de Consumo, un servizo público, voluntario e gratuíto para resolver conflitos entre consumidores e empresas sen ter que acudir aos tribunais ordinarios.

Se non estás de acordo coa solución á túa reclamación, podes presentar unha solicitude de arbitraxe no rexistro da Xunta Arbitral competente ou en calquera dos lugares aos que se refire o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro (como calquera solicitude dirixida á Administración: rexistros administrativos, oficinas de Correos, etc.).

As Xuntas Arbitrais de Consumo son órganos administrativos que xestionan a arbitraxe institucional de consumo no ámbito territorial propio da administración pública á que están adscritas, facilitando unha solución aos conflitos de consumo entre consumidores e empresas.
É necesario que o cliente presentase previamente unha reclamación á compañía.
A adhesión de Naturgy ao Sistema Arbitral de Consumo opta prioritariamente por unha arbitraxe que se decida en dereito.

Cando non esteas de acordo coa solución da túa reclamación ou non recibises resposta no prazo dun mes desde a súa presentación.

As reclamacións que poden presentarse ao Sistema Arbitral de Consumo son aquelas relacionadas con toda a actividade que desenvolve a compañía comercializadora.

Se a reclamación cumpre cos requisitos para poder acudir ao Sistema Arbitral de Consumo, pódese presentar unha solicitude de arbitraxe en calquera das Xuntas Arbitrais que forman parte do Sistema Arbitral de Consumo.
A competencia territorial determínase segundo o artigo 7 do Real decreto 713/2024, do 23 de xullo, polo que se aproba o Regulamento que regula o Sistema Arbitral de Consumo.

O proceso arbitral inclúe unha fase previa de mediación directa entre o cliente e a empresa, para intentar chegar a un acordo que resolva a reclamación sen a intervención dos árbitros.
Se se alcanza un acordo previo, recóllese nun laudo conciliatorio.
Se na mediación non se chega a acordo, iniciaríase o procedemento arbitral, no que as partes deben presentar toda a documentación, respostas, alegacións e probas dispoñibles.
A arbitraxe resólvese cun laudo arbitral, de obrigado cumprimento, que ten a mesma validez que unha sentenza xudicial.

Como alternativa á Xunta Arbitral de Consumo, podes acudir a un organismo de consumo ou asociación de consumidores para presentar a túa reclamación.
Será esta entidade a que contacte con Naturgy para reclamar no teu nome.
Os pasos a seguir serán os que che indique a propia organización.

Listado de xuntas arbitrais accesible na seguinte ligazón:
Juntas Arbitrales | Ministerio de Derechos Sociales, Consumo y Agenda 2030