Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients
 
Image

Política de reclamacions

Política de reclamacions

A continuació t'expliquem totes les opcions que tens per a presentar una reclamació.

Què puc fer per a realitzar una reclamació?

Què puc fer per a realitzar una reclamació?

 

Obre'ns una reclamació, pel canal que prefereixis:

Área Clientes

Formulari

Altres canals

Una reclamació en 3 senzills passos

Una reclamació en 3 senzills passos

Realitza la reclamació

Tria el canal que prefereixis per a realitzar la reclamació.

Rebràs un codi de reclamació a través del correu

Et permetrà consultar l'estat de la teva reclamació.

Et donem resposta

Rebràs resposta en un termini de 30 dies.

Què puc fer si la resposta a la meva reclamació no em sembla correcta?

Què puc fer si la resposta a la meva reclamació no em sembla correcta?

Naturgy està adherida al Sistema Arbitral de Consum, un servei públic voluntari i gratuït per a resoldre conflictes entre consumidors i empreses sense haver d'acudir als tribunals ordinaris.

Si no estàs d'acord amb la solució a la teva reclamació pots presentar una sol·licitud d'arbitratge davant la Junta Arbitral de la teva Comunitat Autònoma o a través d'una Associació de Consumidors.

Les Juntes arbitrals proposen una solució als conflictes de consum entre consumidors i empreses. És necessari que el client hagi presentat prèviament una reclamació a la companyia. L'adhesió de Naturgy al sistema arbitral és a través de la Junta Arbitral Nacional i de les Juntes Arbitrals de les Comunitats Autònomes.

Si no estàs d'acord en la solució aut reclamació o on has rebut resposta en un termini màxim de 30 dies.

Les reclamacions que poden presentar-se al Sistema Arbitral de Consum són les relatives a la contractació, la facturació, el cobrament i/o l'atenció rebuda per part del companyia comercialitzadora.

No poden ser objecte del Sistema Arbitral de Consum les reclamacions sobre assumptes propis de la companyia distribuïdora, com a lectura de comptadors, extensió de xarxa, concessió d'accessos, inspecció, qualitat de subministrament (incloent la seva continuïtat o interrupció) i possibles danys causats per incidències en al xarxa elèctrica; ni al fet que les qüestions que derivin de frau en al xarxa (incloent equips ed mesura), com ara intervencions manuals, electròniques o de qualsevol tipus que es duguin a terme amb la finalitat de pertorbar el correcte subministrament, ni aquelles per import superior a 2000 euros, ni per pobresa energètica, ni per danys i perjudicis.

Si la reclamació compleix amb els requisits per a poder acudir la Sistema Arbitral, es pot presentar una sol·licitud d'arbitratge en la Junta Arbitral de Consum de la Comunitat Autònoma, en la Junta Arbitral Nacional de Consum o a través d'una Associació de Consumidors.

El procés arbitral inclou una fase de mediació prèvia, directa entre el client i l'empresa, per a intentar llegar a un acord que resolgui la reclamació sense que intervinguin els àrbitres. Si es tanca un acord previ, aquest és recull en un laude conciliatori.

De conformitat amb el que es preveu en el Dret Europeu, s'informa de l'existència del plataforma de revisió de litigis ne línia del Comissió Europea, accessible en el següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr/