1 2

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas.
Chámame

Ola
Área de clientes

Urxencias e avarías

Urxencias e avarías

Se tes algún tipo de problema coa instalación eléctrica ou de gas, dispós dun Servizo de Atención de Urxencias continuo para solucionar os danos o máis rápido posible. Mandaremos un equipo de profesionais cualificado para solucionar a túa avaría.

Emerxencias de gas

Se a distribuidora da túa zona é Nedgia, chama o teléfono gratuíto 900 333 999. Se non o é, encontra a distribuidora da túa zona aquí ou na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de gas natural.

Lembra que o Servizo de Atención de Emerxencias non cobre a reparación da instalación de gas a partir da chave de acometida do edificio, agás que a devandita instalación sexa propiedade de Naturgy. No interior do negocio correspóndelle ao usuario manter a instalación en perfecto estado, así como facer un uso axeitado desta.

Emerxencias de electricidade

En caso de urxencia eléctrica, se a distribuidora da túa zona é UFD Distribución Electricidad, S.A. chama ao teléfono gratuíto 900 333 999. Se non o é, encontra a distribuidora da túa zona na listaxe oficial da CNE de empresas distribuidoras de electricidade.

A empresa distribuidora eléctrica de cada zona é a responsable da calidade da subministración eléctrica, polo que deberás poñerte en contacto con ela se sofres algunha avaría ou falta de subministración. Ten en conta que as instalacións eléctricas do interior dos fogares son propiedade exclusiva do propietario. En caso de avaría da instalación interior, pódese enviar un operario especializado para a reparación, pero os custos irán ao teu cargo.