Tarifa Mes - Naturgy - Fogar
 Tarifa Mes

Paga o mesmo cada mes e non te preocupes

A tranquilidade de saber o que vas pagar en luz ou gas grazas á túa cota fixa.
Adaptámonos ao teu consumo
Selecciona a túa tarifa mensual e contrátaa xa online
 
Ti goza da vida,
nós poñémoscho easy.

Por ser cliente de Naturgy dispós de vantaxes exclusivas en
Amazon, Booking, Rentalcars. com, e moitos máis.
Poderás gozalo entrando na túa Área Clientes!

Agora, se compras en Amazon desde a nosa Área Clientes conseguirás un desconto do 14% do valor da túa compraInterésame
Descubrir

Resolvemos as túas dúbidas

  • Con Tarifa Mes pagas unha vez ao mes e tes consumo ilimitado?

    Tarifa Mes de Enerxía non significa consumo sen límites por un importe determinado. A tarifa Mes é un produto destinado para facilitar ao cliente o control do seu gasto en enerxía , posto que o cliente coñecerá cada mes cal será o seu gasto. Dentro da tarifa Mes existen distintos tramos de prezo, precisamente para que o cliente escolla aquel que mellor se adapta ao seu consumo.

    O cliente é coñecedor, porque así se detalla en toda a comunicación da Tarifa Mes, de que cada tramo ten un límite de consumo a partir do cal (se o cliente non cambia de tramo e supera o devandito límite) se incorre en penalizacións polo consumo extra. Ademais, no caso de non exceso de consumo, o cliente recibe unha bonificación dunha cota gratis na renovación tramo acordado a non ser que o cliente solicite pasarse a tarifa estándar, e aplícaselle penalización.

  • Que acontece se me excedo do consumo máximo anual establecido para o meu tramo de consumo?

    Cando se supera o consumo máximo anual contratado, ao cliente factúraselle o exceso de consumo (en kWh). O prezo dos kWh de exceso será o vixente no momento no que ten lugar o exceso.

  • Como podo saber se me estou a exceder do meu consumo máximo anual?

    En cada factura se indica o consumo acumulado ata a data e o consumo máximo anual da Tarifa Mes contratada para controlar e previr os excesos de consumo. Adicionalmente, pódese consultar dende a Área Privada da web.

    É moi recomendable  que os clientes que contraten este produto se dean de alta na Área Privada:

    • Podes ver a factura con toda a información e avisos relacionados coa túa Tarifa Mes.
    • Ademais, podes ver a curva de consumo extrapolada ata o fin de vixencia da Tarifa Mes, o cal che dará unha idea de se excederás ou non o consumo contratado.
  • Podo darme de baixa antes de que remate a vixencia do contrato?

    Se o cliente se dá de baixa antes de que finalice a vixencia, calcularemos a diferenza entre o que debería pagar coa tarifa de referencia Economy ou Óptima e o que se facturou coa Tarifa Mes. No caso de que a diferenza sexa positiva, é dicir, que saia a pagar, facturaráselle ao cliente a devandita diferenza.

  • Podo cambiar de modalidade se vexo que estou a chegar ao límite e que antes de rematar o ano me vou pasar?

    Por suposto. Se por calquera motivo necesitas cambiar de cota de tarifa mes, poderás cambiala gratuitamente sempre que queiras. Xa for porque mudaches os teus hábitos de consumo, porque prevés cambialos nos próximos meses ou mesmo porque a situación na túa vivenda cambiou (por exemplo, se instalaches aire acondicionado, calefacción etc.), poderás solicitar e realizar o cambio de modalidade inmediato sen ningún custo.

  • Dentro de Tarifa Mes, están incluídos os servizos de mantemento da caldeira e do aire acondicionado?

    Non, dentro das cotas de Tarifa Mes só está incluída a enerxía. Pero se che interesa ter nunha mesma cota e pagar sempre o mesmo en enerxía e servizos, visita os nosos Superpacks facendo clic aquí. Ademais, ao ter enerxía e servizos nunha única cota, obtén grandes aforros!

argssite - GNF