logo_easygo
EasyGo

Tens una avaria urgent?

Amb EasyGo arribem en menys de 3 hores.

   
24 hores / 365 dies al any
Si ets client de Servigas o Servielectric truca al 900 40 80 80

Resol qualsevol avaria

 

Reparació
aigua calenta


 

Reparació
caldera


 

Reparació
calefacció


 

Reparació
elèctrica


 

Reparació
aire condicionat


 

Reparació
rentadora



Reparació
frigorífic


 

Reparació
assecadora


 

Reparació
rentaplats


 

Reparacion urgente de calderas

Per què EasyGo?


Acudim en menys de 3 hores per a serveis urgents

Sense necessitat de ser client 
de Naturgy.

Servei multimarca

Garantia Naturgy.

Desplaçament i mà
d’obra incloses.

Peces si fossin necessàries no incloses.

Disponible 24 hores, 365 dies
a l’any.

Per què EasyGo?

Cómo solicitar el servicio de reparación urgente

Tria la teva reparació
Informa el teu Codi Postal i el nivell d'urgència i tram horari que desitges per a la teva reparació.
Informa'ns de les teves dades
Només les teves dades de contacte i la direcció on realitzar la reparació.
Reserva el servei
Et demanarem la teva targeta bancària en una passarel·la segura. El pagament no es realitzarà fins a finalitzar el servei.

Què inclou el preu de EasyGo?

El servei té diferents modalitats segons el nivell d'urgència que tinguis. Tu tries quina modalitat necessites.

El servei EasyGo inclou diagnòstic, reparació fins a 3 hores de mà d'obra i desplaçament. Queden excloses les peces o la mà d'obra addicional, que s'hauran de pagar a l'instal·lador directament.

img_calendario
Franges horàries de servei
Preus amb IVA inclosos
img_euro
Servei estàndard
img_atencion
Servei en menys de 3h
Horari laborable
DLL-DV 08:00h a 18:00h
99,00 €119,00 €
Horari nocturn
DLL-DS 18:00h a 08:00h
119,00 €144,50 €
Diumenges i festivus144,50 €

*Preus amb IVA inclós.

img_tarjeta_naturgy

El pagament es realitza amb targeta

No es farà cap càrrec abans de la realització del servei. Tots els càrrecs s'efectuaran una vegada hagi finalitzat el servei.

 
 El cost del servei està relacionat amb la urgència i horari en el qual desitgis que Naturgy realitzi el servei contractat.
  • Si no necessites ser atès en menys de 3 hores, i se cita per a un dia laborable de dilluns a divendres de 8 a 18h el cost és de 99 € (IVA incl.). Si dins d'aquest horari vols assistència en menys de 3h, el cost és de 119€ (IVA incl.).
  • El cost dels serveis prestats fora d'aquest horari, això és de 18 a 08h, és de 119€ (IVA incl.) si la cita és programada i de 144,50€ (IVA incl.) si vols ser atès en menys de 3h.
  • Els serveis prestats en diumenges o festius tenen un cost de 144,50€ (IVA incl.)

Comparteix aquest servei amb els teus contactes

Comparteix la teva experiència perquè d’altres puguin disposar d’un servei d’assistència urgent de qualitat. 

Resolem els teus dubtes

  • Quins serveis de reparació puc sol·licitar?

    Pots sol·licitar el teu servei per a qualsevol incidència, avaria o urgència amb la teva rentadora, assecadora, rentavaixella o frigorífic. També per a reparar la teva caldera a gas, o escalfador a gas o elèctric, així com l'equip d'aire condicionat.

  • Ho puc sol·licitar ja?

    Ara mateix, o quan el teu vulguis, EasyGo presta servei els 365 dies de l'any. Si el precises en menys de 3 hores el tècnic és a la teva casa. O si ho prefereixes venim demà, segons la urgència i horari el cost varia, informa't abans.

  • Qui i com es contracta?

    Els serveis poden contractarse tant si ja ets client o no client de Naturgy.
    Pots gestionar directament la contractació de manera online o telefònicament. Només necessites: triar el servei a contractar, NIF/CIF o Passaport, la direcció on realitzar el servei i una targeta bancària.
    No és necessari que el titular de la targeta de pagament sigui present en el moment de la visita.

  • Com es paga el servei?

    Amb targeta de Crèdit. En el moment de la sol·licitud del servei, s'informa del mitjà de pagament, però no es realitza cap càrrec. El càrrec es realitzarà una vegada realitzat el mateix.

  • Què passa si es requereix peces o material en la reparació?

    Les peces, material i mà d'obra addicionals queden excloses del servei contractat.
    En cas que per a dur a terme la reparació anés necessària la substitució de peces o material addicional el client l'abonarà al tècnic especialista, prèvia acceptació del pressupost.

  • Quan rebré la factura?

    La factura dels serveis contractats la rebràs una vegada finalitzat el servei, en l'email indicat en el moment de la contractació.

  • La reparació té garantia?

    Els serveis EasyGo tenen garantia de 6 mesos