Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Tarifes de llum i gas

Tarifes de llum i gas

Esbrina la tarifa de llum i gas que millor s’adapta a les teves necessitats.

T’assessorem per trobar la tarifa de llum i gas que s’ajusta més bé a les teves necessitats.

 

Com pots contractar la tarifa de llum i gas?

Com pots contractar la tarifa de llum i gas?

Així de fàcil. Et donem la benvinguda a Naturgy!

Selecciona la teva tarifa de llum

  

Introdueix les dades del titular

  

Indica les dades del punt de subministrament

  

Afegeix serveis addicionals, si ho desitges

   

Revisa la informació i confirma

  

Per què contractar la tarifa de llum i gas amb Naturgy?

Per què contractar la tarifa de llum i gas amb Naturgy?

Gaudeix sempre de la tranquil·litat amb Naturgy. Les nostres tarifes de llum i gas ofereixen flexibilitat i personalització amb un preu competitiu.

Tranquil·litat en el preu

Transparència, estabilitat i llibertat de canvi.

Tranquil·litat de tenir-nos al teu costat sempre que ho necessitis

Assistència a casa teva en menys de 3 hores els 365 dies.

Tranquil·litat de cuidar el planeta

T’oferim solucions energètiques sostenibles perquè facis un ús eficient de l’energia.

I si no tinc gas, com el dono d’alta?

 

I si no tinc gas, com el dono d’alta?

 

Truca a la teva distribuïdora de la zona

  

Construcció de les instal·lacions

  

Contractació i col·locació de comptador

  

Ja tens subministrament

   

Preguntes freqüents sobre les tarifes de llum i gas

Preguntes freqüents sobre les tarifes de llum i gas

Analitza les característiques de cada tarifa elèctrica i de gas. Es diferencien, sobretot, en com es factura el teu consum. Tria la tarifa segons les teves pautes de consum (si consumeixes energia indistintament a qualsevol hora o si ets a casa o no només els caps de setmana) o les teves preferències de pagament (pagar per la qual cosa consumeixes o pagar una quota fixa). Triar la tarifa que més s’adapta a la teva forma de consum és la millor manera d’estalviar energia.

Per donar d’alta el gas natural a casa teva, segueix aquests passos:

  1. Contacta amb la distribuïdora de gas de la teva zona (consulta’n la teva aquí): Per obtenir el pressupost de la instal·lació de gas al teu habitatge.
  2. Fes la instal·lació: Tria l’empresa instal·ladora (la de la distribuïdora o un instal·lador autoritzat) i, un cop acabada la instal·lació, obtindràs el teu CUPS de gas i el certificat d’instal·lació (ho necessitaràs per contractar la teva tarifa de gas).
  3. Contracta i obtingues el comptador: Contacta amb nosaltres per contractar una tarifa de gas natural. La comercialitzadora (Naturgy) i la distribuïdora enviaran un tècnic a l’habitatge per revisar la instal·lació i col·locar el comptador de gas. El termini estimat per a l’activació del contracte un cop disposis del comptador instal·lat és de 10 dies.

Per a més informació, clica aquí.

Perquè, a més de tenir uns preus competitius, tindràs la tranquil·litat de gaudir de preus estables durant 12 mesos, sense permanència ni penalitzacions.
A més, des de la teva Àrea Client podràs consultar les teves factures i consums, i també gestionar els teus contractes.

És molt fàcil, només cal que tinguis a mà una factura de llum i de gas actual. Necessitaràs l’adreça exacta i el CUPS, que és un codi únic que identifica aquest subministrament en aquesta adreça i que sempre figura a les factures.
Pots contractar l’electricitat i el gas online, en pocs i senzills passos. També ens pots trucar o deixar-nos el teu telèfon perquè et truquem.
Si no ets el titular del contracte actual, no importa: també pots contractar amb Naturgy i indicar-nos que, amb el canvi, a més, vols fer un canvi de titular.

No, les nostres tarifes de llum i gas no tenen permanència. Tens total llibertat, tant per canviar de tarifa com per canviar de comercialitzadora. Sense penalitzacions ni condicions.

No, a Naturgy t’oferim preus transparents, sense condicions ni obligacions. Tenim serveis de manteniment que pots contractar amb total llibertat perquè no estan vinculats al preu de la teva tarifa.

Pots consultar i gestionar tot allò relatiu als teus contractes a la teva Àrea Clients, quan i des d’on vulguis.
A més, pots triar entre els diversos canals d’atenció que Naturgy ofereix als seus clients. T’atendrem amb molt de gust per qualsevol dels canals.

A Naturgy no només et subministrem energia, sinó que també t’oferim serveis de manteniment que t’ajuden en el dia a dia a casa teva. Els serveis de manteniment donen cobertura de manteniment i reparació de les teves instal·lacions amb:

  • Servigas: Preventiva i reparacions urgents de la instal·lació i equips de gas, així com la inspecció periòdica obligatòria.
  • Servielectric: Preventiva de l’aire condicionat i reparacions urgents dels teus electrodomèstics.
  • Servillar: Reparació urgent en lampisteria, manyeria, cristalleria i assistència general per a la llar.

Per a reparacions urgents, arribarem a casa teva en menys de 3 hores, les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. I, sense amoïnar-te pel desplaçament i 3 hores de mà d’obra que estan inclosos i amb garantia de 6 mesos en totes les teves reparacions.

Sí. Tria la tarifa d’electricitat i de gas que més t’interessi i continua amb la contractació online. Hauràs de tenir a mà les dades de la teva adreça de subministrament i les dades bancàries per domiciliar les factures.