Tarifa Mes

Paga el mateix cada mes i no et preocupis

La tranquil·litat de saber quant pagaràs en llum i/o gas gràcies a la seva quota fixa.
Ens adaptem al teu consum
Selecciona la teva tarifa mensual i contracta-la ja online
 

Resolem els teus dubtes

  • Amb Tarifa Mes, pagues una vegada al mes i tens consum il·limitat?

    Tarifa Mes d’Energia no significa consum sense límits per un import determinat. La tarifa Mes és un producte destinat a facilitar al client el control de la seva despesa en energia, ja que el client sabrà cada mes quina serà la seva despesa. Dins de la Tarifa Mes hi ha diferents trams de preu, precisament perquè el client triï el que millor s’adapta al seu consum.

    El client és coneixedor, perquè així s’explicita en tota la comunicació de la Tarifa Mes, que cada tram té un límit de consum a partir del qual (si el client no canvia de tram i se supera aquest límit) s’incorre en penalitzacions pel consum extra. A més, en cas de no excés de consum, el client rep una bonificació d’una quota gratis en la renovació del tram acordat, tret que el client sol·liciti passar a tarifa estàndard, i se li aplica penalització.

  • Què passa si ultrapasso el consum màxim anual establert per al meu tram de consum?

    Quan se supera el consum màxim anual contractat, al client se li factura l’excés de consum (en kWh). El preu dels kWh d’excés serà el vigent en el moment en què tingui lloc l’excés.

  • Com puc saber si estic ultrapassant del meu consum màxim anual?

    A cada factura s’indica el consum acumulat fins ara i el consum màxim anual de la Tarifa Mes contractada, per controlar i prevenir els excessos de consum. Addicionalment, es pot consultar des de l’Àrea Privada del web.

    És molt recomanable que els clients que contractin aquest producte es donin d’alta a l’Àrea Privada:

    • Podeu consultar la factura amb tota la informació i els avisos relacionats amb la vostra Tarifa Mes.
    • A més podeu veure la corba de consum extrapolada fins al final de la vigència de la Tarifa Mes, la qual cosa us donarà una idea de si excedireu o no el consum contractat.
  • Puc donar-me de baixa abans que acabi la vigència del contracte?

    Si el client es dona de baixa abans que acabi la vigència calcularem la diferència entre el que s’hauria d’haver pagat a tarifa de referència Economy o Òptima i el que s’ha facturat amb la Tarifa Mes. En cas que la diferència sigui positiva, és a dir, si surt a pagar, se li facturarà al client aquesta diferència.

  • Puc canviar de modalitat si veig que estic arribant al límit i que abans d’acabar l’any em passaré?

    Per descomptat. Si per qualsevol motiu necessites canviar de quota de Tarifa Mes, la podràs canviar gratuïtament sempre que vulguis. Ja sigui perquè has canviat els hàbits de consum, perquè preveus canviar-los els mesos vinents o fins i tot perquè la situació al teu habitatge ha canviat (per exemple, si hi has instal·lat aire condicionat, calefacció, etc.), podràs sol·licitar i fer el canvi de modalitat immediatament sense cap cost.

  • Dins de Tarifa Mes, estan inclosos els serveis de manteniment de la caldera i de l’aire condicionat?

    No, dins de les quotes de Tarifa Mes només està inclosa l’energia. Però si t’interessa tenir en una mateixa quota i pagar sempre el mateix en energia i serveis, visita els nostres Superpacks fent clic aquí. A més, en tenir energia i serveis en una única quota obtindràs grans estalvis!