1615657368224

1615657443851

null

Abre a Listaxe FAQs

Abre a Listaxe FAQs

GNF

Abre a Listaxe FAQs

img

Facturas

img

Contratos

img

Produtos complementarios

img

Alta novas subministracións

img

Área Clientes

img

Información Útil

img

Urxencias

Como facer un cambio de titular de luz ou gas?

O cambio de titular consiste en poñer os contratos dunha dirección a nome doutro titular, xa sexa persoa física ou xurídica.

É importante que o contrato estea a nome de quen consome a enerxía, porque no caso de non pagamento o titular será o responsable da débeda.

O cambio de titular debe pedilo sempre o novo titular, é dicir a persoa que quere poñer o contrato ao seu nome.

No caso de gas, recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se che facture o consumo anterior ao cambio. Utilizaremos esta lectura como a última do titular anterior (inicial para ti como novo titular).

Se xa es cliente, podes realizar a xestión de Cambio de Titular dende Área Clientes ou dende a App Naturgy Clientes. Tan só tes que acceder a Outras xestións, facer click sobre Contratar con Naturgy e seleccionar Poñer o contrato ao teu nome 

Se aínda non es clienteb, podes utilizar o noso WhatsAppb, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 ou directamente desde aquí e selecciona Contratos/Cambio titular, ou ben, escoller calquera outro das canles de atención.

Antes de formalizar o cambio, faremos as comprobacións necesarias e poñerémonos en contacto contigo se fose necesario.

Lembra que o cambio será efectivo nun prazo aproximado de tres días e verase reflectido na próxima factura.

Por último, por favor, ten á man os datos do actual titular, porque chos pediremos.

rgpdactive desactivado

IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314

IDSPAGE - 1477740574931

argssite - GNF