Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como consulto ou modifico os meus datos bancarios?

Se queres consultar ou cambiar a conta bancaria na que tes domiciliados os teus contratos, levarache un minuto facelo na túa Área Clientes ou dende a App Naturgy Clientes. Unha vez dentro, fai clic sobre a icona con forma de persoa  no menú superior á dereita. A continuación, busca a opción correspondente abaixo na páxina 😉.

Ten en conta que mentres realizas o cambio, emitimos algunha factura nova domiciliarase aínda na actual conta bancaria. A seguinte xa se cargará na nova conta informada.