Abre a Listaxe FAQs

Contratos

Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?

Si, se es un consumidor particular, unha comunidade de propietarios ou unha organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia, durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.

Agardamos que non o teñas que usar, pero, se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes contactar coa nosa unidade de Atención no 912 100 100 ou 900 385 425, ou acceder á Área de Clientes ou á App Naturgy Clientes, vai a Produtos, escolle o produto que queres dar de baixa, entra no seu detalle e ao final da páxina verás a opción Baixa de contrato con Naturgy.

Por último, antes dun posible cambio, lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.