L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Debes saber que, se deixaches de ser cliente de Naturgy, pero eras usuario da Área Clientes, podes seguir entrando só dende a web para acceder ao teu histórico de facturas.
Se non estabas rexistrado en Área Clientes, dámosche outras opcións:
- Por WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 o directamente desde aquí. Selecciona Contratos/Factura/Necesito duplicado e irémosche indicando os pasos.
- Teléfono de atención ao cliente móbil 626 888 222 ou fixo 900 100 251.
Aproveitamos para dicirche que nos gustaría terche pronto de volta e lembrámosche que Naturgy che ofrece moitas funcionalidades e canles para que teñas a mellor atención!
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!