Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?

Se decidiches cambiar de comercializadora será a túa nova comercializadora a que, a través da distribuidora da túa zona, nos faga chegar a petición de baixa da enerxía. Non precisas contactar connosco.

Nun cambio de comercializadora hai total continuidade da subministración, así que a baixa enlazará coa alta na nova comercializadora, aínda que recibas a nosa factura de peche uns días máis tarde.

Na factura de peche presentarémosche o que teñas pendente de pagamento ata a data de baixa.

Porén, queremos que sexas o noso cliente por moito tempo! Lembra que, ademais de todas as nosas funcionalidades, ofrecémosche múltiples canles canles canles de contacto para darche a mellor atención ao cliente cando o necesites.