Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como podo consultar e pagar as miñas facturas pendentes de pagamento?

Doado! Na túa Área Clientes ou na aplicación Naturgy Clientes podes acceder a todo o teu historial de facturas desde a sección Facturas do menú. Por defecto, o modo de pagamento das facturas é a domiciliación bancaria e irémosche mostrando os diferentes estados de pagamento. Se resulta unha factura impagada porque non se puido efectuar o cargo bancario na data sinalada na factura, o seu estado pasará a ser Pendente de pagamento.

Para facilitar o pagamento das facturas con estado Pendente de pagamento, damos varias opcións. Sen saír da túa Área Clientes, podes pagar online seguindo estes pasos:

  • Se as facturas pendentes de pagamento son recentes, teralas á vista ao entrar na sección Facturas e podes pasar ao pagamento premendo sobre o estado de Pendente de pagamento.
  • Se son facturas con certa antigüidade, utiliza o filtro de busca por estado, seleccionando a opción de “pendente de pagamento” e preme en Buscar.
  • Selecciona as facturas que queres pagar e preme na opción de Pagar online.
  • O importe da factura ou o sumatorio das facturas seleccionadas aparecerá na pasarela de pagamento de Caixabank, na que deberás informar os datos da tarxeta bancaria coa que realizar o pagamento.

Ademais, tes outras opcións para pagar as túas facturas pendentes: 

  • Por WhatsApp escribindo ao 699 000 699 o directamente desde aquí e selecciona Facturas/Pago factura.
  • Se recibiches un documento de pagamento con código de barras, podes pagar o seu importe a través do formulario.
  • Chámanos ao 912 100 100 o al 900 385 425 e paga coa túa tarxeta bancaria (Visa, MasterCard, 4B etc.)