Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Que datos preciso para realizar un cambio de titular?

Os datos que che pedimos como novo titular dependerán do teu caso.

Se xa es cliente de Naturgy será máis rápido, e só precisarás:

  • Os datos do titular actual, é dicir o seu nome completo, NIF/NIE/pasaporte, enderezo afectado e o código de referencia para identificar o contrato que se vai pór ao teu nome.
  • O teu número de conta bancaria (IBAN) para domiciliar as facturas.

Se aínda non es cliente, ademais dos anteriores precisarás os teus datos de identificación e de contacto.

No caso do gas, recomendámosche que facilites unha lectura actual do contador para evitar que se lle facture ao novo titular o consumo anterior ao cambio.

Se non tes datos do antigo titular, deberás presentar documentación que che vincule legalmente co enderezo cuxo contrato queres pór ao teu nome.