L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalActualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.
Grazas pola túa comprensión.
Non tes conta?
RexístrateA partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) ou correo electrónico de xestores.
Non te preocupes, axudámoste aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Explicámoscho! A baixa da enerxía pódese dar en 3 circunstancias:
- Cambio de comercializadora: contratarás directamente coa túa nova comercializadora e será esta a que se ocupe de que sexas dado de baixa da enerxía da túa anterior comercializadora. Supoñerá a baixa do teu contrato de enerxía na túa anterior comercializadora e a alta na nova, sen interrupción da subministración.
- Cesamento de subministración: supón quedar sen a enerxía para a que pediches o cesamento. É dicir, quedarás sen subministración. Tes que pedir o cesamento á túa actual comercializadora, que levará a cabo a baixa de enerxía.
- Desistencia de contrato: é dicir, anulación dunha contratación de enerxía se non pasaron máis de 14 días. Para iso, deberás contactar coa túa nova comercializadora e pedir a anulación. Supoñerá a baixa do contrato de enerxía e volverás ao teu estado previo á contratación.
Animámoste a que leas as preguntas relacionadas para obter máis detalle.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!