Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como podo cambiar a potencia?

O trámite é sinxelo! Podes realizar o cambio de potencia da túa instalación dende a túa Área Clientes ou dende a aplicación Naturgy Clientes.  

Accede á Área Clientes e fai clic sobre o botón Xestións no menú superior. Despois, para iniciar a xestión, entre as opcións do despregable, busca Cambiar de potencia.

Na mesma Área Clientes e aplicación irás vendo os avances ata que o cambio estea realizado. 

Por se che fose útil, máis abaixo, nunha das preguntas relacionadas, indicámosche como podes saber que potencia necesitas.