L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalActualmente estamos a realizar melloras nos nosos sistemas, polo que o acceso estará deshabilitado ata mañá mércores 21 de maio ás 08:00.
Grazas pola túa comprensión.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como podo cambiar a potencia?
O trámite é sinxelo! Podes realizar o cambio de potencia da túa instalación dende a túa Área Clientes ou dende a aplicación Naturgy Clientes.
Accede á Área Clientes e fai clic sobre o botón Xestións no menú superior. Despois, para iniciar a xestión, entre as opcións do despregable, busca Cambiar de potencia.
Na mesma Área Clientes e aplicación irás vendo os avances ata que o cambio estea realizado.
Por se che fose útil, máis abaixo, nunha das preguntas relacionadas, indicámosche como podes saber que potencia necesitas.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!