Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Como interpretar a información da miña factura?

Sabemos que a factura suscita moitas preguntas e aquí tentamos resolverche unhas cantas!  

O primeiro é que as túas contratacións determinan o que irás vendo na factura e o seu ritmo de cobro. Concretamente: 

  • Se tes contratada a luz, as túas facturas serán sempre mensuais, sexa cal for a tarifa contratada. Isto é así porque o contador de luz é dixital e a distribuidora envíanos a lectura cos datos do mes. Todas as cotas mensuais dos servizos de mantemento que teñas contratados cobraranse mensualmente xunto coa luz.
  • Se tes contratado o gas, recibirás as túas facturas cada 2 meses, porque esperamos a que a túa distribuidora de gas envíenos a túa lectura. Con todo, a factura sería mensual se o produto contratado é unha tarifa plana de gas, con cota fixa ao mes, porque non esperamos á distribuidora. Se só tes contratado o gas connosco, calquera servizo de mantemento contratado cobrarase na factura de gas.
  • Aínda que teñas contratado a luz e o gas, recibirás dúas facturas, unha para cada enerxía, e aplicará o comentado nos puntos anteriores.

Agora imos explicar todos os termos que aparecen na factura, e que mellor que facelo a través dun caso real con imaxes, apartado por apartado. Convidámoste a facer un percorrido por unha factura! 

Fai clic no botón de Entende a túa factura, selecciona o tipo de factura que che interese (Tarifa Por Uso ou Tarifa Plana), e utiliza a columna da dereita para analizar cada apartado. Mostrámosche casos de facturas de gas e de luz, para recoller todas as situacións.