Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como dar a lectura do gas?

Tes múltiples opcións para facilitarnos a lectura do teu contador de gas, que lle enviaremos á túa distribuidora:

  1. Coa app Naturgy Clientes, opción Lecturas, poderás capturar unha imaxe do teu contador e enviar a lectura escaneada. É a opción máis sinxela e rápida!

  2. A través da túa Área Clientes web, onde atoparás doadamente a xestión de Dar lectura de gas .

  3. Por WhatsApp, dispoñible 24*7, escribindo ao 626 888 222 o directamente desde aquí. Selecciona Contratos/Dar lectura e irémosche indicando os pasos.

  4. Por email, utilizando o formulario accesible desde aquí. Enche os datos, indica Lectura como motivo e adxunta, se podes, unha foto do teu contador.

  5. A través do teléfono 900 100 251 para fogar ou o 900 850 880 para negocios e comunidades de propietarios. Indica “Lectura” como motivo de la llamada y te pediremos el número de referencia que aparece en tu factura de gas , el NIF/NIE/Pasaporte del titular del contrato y, finalmente, los números que aparecen en tu contador  .

  6. Directamente á distribuidora de gas da túa zona. Consulta as distribuidoras por zona e as súas canles de contacto no arquivo PDF descargable de máis abaixo.

Lembrámosche que é moi importante que facilites a túa lectura dentro do prazo establecido. Doutra maneira, a distribuidora pode obviala.

Consulta en preguntas relacionadas en que momento debes dar a lectura e como activar o aviso de lectura.