Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com puc facilitar la lectura del gas?
Tens múltiples opcions per facilitar-nos la lectura del teu comptador de gas, que enviarem a la teva distribuïdora:
Amb l’app Naturgy Clients, opció Lectures, podràs capturar una imatge del comptador i enviar la lectura escanejada. És l’opció més fàcil i ràpida!
A través de la teva Àrea Clients web, on trobaràs fàcilment la gestió de Donar lectura de gas.
Per WhatsApp, disponible les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, escrivint al 626 888 222 o directamente desde aquí. Selecciona Contractes/Donar lectura i t’anirem indicant els passos.
Per email, utilitzant el formulari accessible des d'aquí. Farcida les dades, indica Lectura com a motiu i adjunta, si pots, una foto del teu comptador.
A través del telèfon 900 100 251 per a llar o el 900 850 880 per a negocis i comunitats de propietaris. Indica “Lectura” como motivo de la llamada y te pediremos el número de referencia que aparece en tu factura de gas , el NIF/NIE/Pasaporte del titular del contrato y, finalmente, los números que aparecen en tu contador .
Directament a la distribuïdora de gas de la teva zona. Consulta les distribuïdores per zona i els seus canals de contacte al fitxer PDF descarregable que hi ha més avall.
Et recordem que és molt important que facilitis la teva lectura dins del termini establert. D’altra manera, la distribuïdora pot obviar-la.
Consulta en preguntes relacionades en quin moment he de donar la lectura i com activar l’avís de lectura.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!