Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com faig una consulta o reclamació sobre la meva factura?

Si després de consultar el detall d’una factura, el seu període de facturació i lectures consideres que hi pot haver un error, crea una consulta sobre aquesta factura en concret des de la teva Àrea Clients o l’app Naturgy Clientes.

Selecciona Factures al menú superior i cerca la factura que vulguis consultar. Fes clic als tres punts a la dreta de l’import i, després, a Consultar/reclamar sobre la factura: tria el motiu i explica’ns el teu cas amb detalls. Després, veuràs en pantalla el teu número de consulta.

Pots anar a la secció Gestions de l’Àrea Clients i veuràs que hi apareix la teva petició. Continua des d’aquí.