Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com faig una consulta o reclamació sobre la meva factura?
Si després de consultar el detall d’una factura, el seu període de facturació i lectures consideres que hi pot haver un error, crea una consulta sobre aquesta factura en concret des de la teva Àrea Clients o l’app Naturgy Clientes.
Selecciona Factures al menú superior i cerca la factura que vulguis consultar. Fes clic als tres punts a la dreta de l’import i, després, a Consultar/reclamar sobre la factura: tria el motiu i explica’ns el teu cas amb detalls. Després, veuràs en pantalla el teu número de consulta.
Pots anar a la secció Gestions de l’Àrea Clients i veuràs que hi apareix la teva petició. Continua des d’aquí.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!