Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com puc sol·licitar l’alta de gas, tenint ja la instal·lació?

Et falta molt poc! T’expliquem quins passos et falten perquè tinguis subministrament.

1. Tria la teva tarifa

Com que la instal·lació està feta, ja pots triar la tarifa que més s’adapti a les teves necessitats.

Conèixer les tarifes de gas per a la llar

Conèixer els serveis de manteniment per a la llar

2. Contracta el subministrament

Per contractar el subministrament amb Naturgy només necessites:

  • NIF/NIE/passaport del nou titular
  • Dades bancàries per a la domiciliació dels rebuts
  • Adreça de subministrament
  • Codi CUPS 
  • Certificat IRI 

Durant el procés de contractació podràs escollir un servei de manteniment de gas.

3. Col·locació del comptador

Quan hagis contractat, contactarem amb la distribuïdora de la teva zona per comunicar-li la contractació del subministrament.

La distribuïdora farà una última revisió de la instal·lació i, si tot és correcte, col·locarà el comptador.

4. Inici del subministrament de gas

Un cop instal·lat el comptador, la distribuïdora obrirà el subministrament i el contracte quedarà actiu amb Naturgy.

El termini estimat per a l’activació del contracte és de 10 dies.