Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com sé el que tinc contractat?

És molt fàcil! A l’Àrea Clients o a l’app Naturgy Clientes pots consultar quins subministraments o serveis tens contractats. A la secció Productes del menú superior, s’indica el que tens contractat per a cada adreça.

Selecciona cada producte contractat i veuràs les seves dades més rellevants, com el nom de la tarifa, les potències elèctriques contractades per a cada període, la tarifa d'accés, etc. A més, tens més detall sobre la teva tarifa a Mostra descripció.

Per cert, com a alternativa, trobaràs la mateixa informació a la factura, tant en suport digital com en paper:

  • A l'apartat Detall de la teva factura podràs veure el nom de la teva tarifa i el preu aplicat, tal com, per exemple, pots veure aquí per a un tipus de tarifa per ús i aquí, per a tarifa plana.
  • A l'apartat Les teves dades de subministrament t'indiquem la potència contractada, la tarifa d'accés, i la data de renovació següent en el cas de llum .

Recorda que els nostres productes no tenen penalització per permanència!