Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?

Si has decidit canviar de comercialitzadora serà la teva nova comercialitzadora la que, a través de la distribuïdora de la teva zona, ens faci arribar la petició de baixa de l’energia. No cal que contactis amb nosaltres.

En un canvi de comercialitzadora hi ha continuïtat total del subministrament, així que la baixa enllaçarà amb l’alta en la nova comercialitzadora, encara que la nostra factura de tancament t’arribi uns dies més tard.

A la factura de tancament et presentarem el que tinguis pendent de pagament fins a la data de la baixa.

No obstant això, volem que siguis el nostre client per molt de temps! Recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t'oferim un gran nombre de canals canals canals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.