Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Si me’n vaig a una altra comercialitzadora, com demano la baixa d’energia?
Si has decidit canviar de comercialitzadora serà la teva nova comercialitzadora la que, a través de la distribuïdora de la teva zona, ens faci arribar la petició de baixa de l’energia. No cal que contactis amb nosaltres.
En un canvi de comercialitzadora hi ha continuïtat total del subministrament, així que la baixa enllaçarà amb l’alta en la nova comercialitzadora, encara que la nostra factura de tancament t’arribi uns dies més tard.
A la factura de tancament et presentarem el que tinguis pendent de pagament fins a la data de la baixa.
No obstant això, volem que siguis el nostre client per molt de temps! Recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t'oferim un gran nombre de canals canals canals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!