Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com funciona la baixa d’un servei de manteniment?

En general, apliquem la baixa del servei en el moment en què ens ho demanis, amb un pagament final que inclou el que tinguis pendent fins a la data de baixa.

Tanmateix, en cas que l’acabis de contractar i no hagis fet servir cap servei, l’anul·lem directament.

Si t’interessa ajustar el teu producte, recorda que tenim diferents modalitats de serveis de manteniment, tant per a la línia de Servigas com de Servielectric.

No obstant això, volem que siguis el nostre client per molt temps! Recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t'oferim múltiples canales canalescanals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.