Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com demano una fi del subministrament o cessament?

Si vols la fi del subministrament, has de sol·licitar directament un cessament i has de saber que deixaràs de disposar de l’energia, i que recuperar-la implicarà fer una alta i probablement algunes tasques tècniques prèvies a la reobertura del subministrament.

Si el comptador és digital, com en la majoria dels casos dels comptadors elèctrics, el cessament no comportarà la retirada del comptador, perquè es farà en remot.

Tanmateix, per als comptadors de gas, caldrà que un tècnic de la distribuïdora vingui a retirar-lo, per la qual cosa serà necessari que concertis una cita per fer-ho. Quan ens demanis el cessament t’ajudarem amb això. Mentre disposis de comptador mantindràs el subministrament amb nosaltres.

La retirada del comptador implica la fi del subministrament i la data de fi de subministrament. Quan la distribuïdora ens ho comuniqui, elaborarem la factura de tancament amb el consum real que ens faci arribar la mateixa distribuïdora fins a la data de finalització, i donarem de baixa el producte d’energia.

Per sol·licitar la fi del subministrament accedeix al formulari d’atenció que t’indiquem a continuació. Un cop allà, et demanarem dades, hauràs d’escollir el motiu “Cessament/Fi de subministrament” i també hauràs d’adjuntar els documents següents un cop els hagis emplenat: