L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como pido un fin de subministración ou cesamento?
Se queres o fin da subministración, solicitarás directamente un cesamento e debes saber que deixarás de dispoñer da enerxía e que recuperala implicará facer unha alta e probablemente algunhas tarefas técnicas previas á reapertura da subministración.
Se o contador é dixital, como na maioría dos casos dos contadores eléctricos, o cesamento non suporá a retirada do contador, porque se fará en remoto.
Non obstante, para os contadores de gas un técnico da distribuidora terá que ir retiralo, co que será necesario que concertes unha cita para iso. Cando nos pidas o cesamento axudarémoste con isto. Mentres dispoñas de contador manterás a subministración connosco.
A retirada do contador implica o fin da subministración e a data de fin da subministración. Unha vez que nolo comunique a distribuidora, elaboraremos a factura de peche co consumo real que nos faga chegar a mesma distribuidora ata esa data fin, e daremos de baixa o produto de enerxía.
Para solicitar o fin da subministración, accede ao formulario que che indicamos a continuación. Unha vez alí, pedirémosche datos, deberás escoller o motivo “Cesamento/Fin de subministración” e tamén terás que achegar os seguintes documentos unha vez completados:
- Documento de cesamento de gas (se solicitas o cesamento de gas)
- Documento de cesamento de electricidade (se solicitas o cesamento de electricidade)
- Documentación que acredite a túa vinculación co punto de subministración (só no caso de que non sexas o titular desa subministración).
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!