Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como pido un fin de subministración ou cesamento?

Se queres o fin da subministración, solicitarás directamente un cesamento e debes saber que deixarás de dispoñer da enerxía e que recuperala implicará facer unha alta e probablemente algunhas tarefas técnicas previas á reapertura da subministración.

Se o contador é dixital, como na maioría dos casos dos contadores eléctricos, o cesamento non suporá a retirada do contador, porque se fará en remoto.

Non obstante, para os contadores de gas un técnico da distribuidora terá que ir retiralo, co que será necesario que concertes unha cita para iso. Cando nos pidas o cesamento axudarémoste con isto. Mentres dispoñas de contador manterás a subministración connosco.

A retirada do contador implica o fin da subministración e a data de fin da subministración. Unha vez que nolo comunique a distribuidora, elaboraremos a factura de peche co consumo real que nos faga chegar a mesma distribuidora ata esa data fin, e daremos de baixa o produto de enerxía.

Para solicitar o fin da subministración, accede ao formulario que che indicamos a continuación. Unha vez alí, pedirémosche datos, deberás escoller o motivo “Cesamento/Fin de subministración” e tamén terás que achegar os seguintes documentos unha vez completados: