1615657544014
1615657443851
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia?
Como consulto a potencia contratada?
¿Necesito o boletín ou CIE para cambiar a potencia?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber a potencia que preciso?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
Se aínda non tes a instalación de gas a punto, explicámosche os pasos que debes seguir dende o inicio ata dispoñeres da túa subministración.
1. Inicio de alta
Se non tes instalación de gas no teu edificio ou vivenda, debes chamar ao distribuidor de Gas da túa zona. Consulta o teu aquí. O teu distribuidor estudará o traballo a realizar e presentarache unha valoración económica se é necesario.
2. Obtención de licenza de obra
Será a mesma distribuidora quen obteña as licenzas e permisos para realizar os traballos necesarios na vía pública.
3. Construción das instalacións
Terás que contratar un instalador de gas autorizado para realizar tanto a instalación interior da túa vivenda/local (Instalación Receptora Individual - IRI) como a que aplique ás zonas comúns do edificio (Instalación Receptora Comunitaria – IRC).
Unha vez finalice, o instalador terá que entregar os Certificados de Instalación de IRI e o Certificado de Instalación de IRC á distribuidora, que dará de alta o CUPS
4. Obras na vía pública
A distribuidora farase cargo das obras de canalización de gas na vía pública.
5. Elección de tarifa e contratación de subministración
Elixe a tarifa de gas de Naturgy que mellor se axuste ás túas necesidades e inicia a contratación.
Para contratar a subministración con Naturgy só precisas:
Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de gas.
Coñecer as tarifas de gas para fogar
Coñecer os servizos de mantemento para fogar
Coñecer as tarifas de gas para negocios
Coñecer os servizos de mantemento para negocios
6. Colocación do contador
Cando contrates, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración.
A distribuidora fará unha última revisión da instalación e, se todo é correcto, colocará o contador.
7. Inicio da subministración de gas
Unha vez instalado o contador, a distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Naturgy.
O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
Preguntas e xestións relacionadas
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740574931
argssite - GNF