Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como cambiar de comercializadora de luz?

Traer o teu contrato de luz que tes noutra comercializadora á Naturgy é sinxelo. Non implica ningún corte de subministración, nin custo.

Se o contrato actual está a nome doutro titular, non importa porque podes contratar e indicar que haberá un novo titular. Non é imprescindible, pero se tes unha factura recente á man axudarache a verificar algún dato.

A continuación, explicámosche os pasos que levarás a cabo.

1. Elixe a túa tarifa

Elixe a tarifa luz de Naturgy que mellor se axuste ás túas necesidades e inicia a contratación. 

Coñecer as tarifas de luz para fogar

Coñecer os servizos de mantemento para fogar

2. Contrata a subministración

Para contratar a subministración con Naturgy só necesitas:

  • NIF/NIE/pasaporte do novo titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Dirección da subministración
  • Código CUPS 

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.

3. Realizamos o cambio

Informamos á distribuidora da túa zona do cambio de comercializadora.

Será a túa distribuidora quen informará a túa actual comercializadora para que dea de baixa o teu contrato actual. Ti non tes que pedir a baixa.

4. Benvido a Naturgy

Dende que fas a contratación, a activación do teu contrato en Naturgy non adoita demorar máis de 5 días.

Comezamos a facturar a túa enerxía sobre a base da tarifa contratada, dende o fin do teu contrato anterior (sen cortes de subministración).