Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como consulto ou modifico os meus datos persoais?

Na túa Área Clientes ou App Naturgy Clientes, podes consultar e cambiar ou actualizar algún dato persoal como é o teléfono ou o enderezo de correo electrónico. Unha vez dentro, fai clic sobre a icona con forma de persoa no menú superior á dereita. A continuación, busca a opción en Datos😉.

Se o que queres é cambiar o NIF ou o nome, estarías en realidade cambiando o titular. Isto sería unha xestión diferente, que podes consultar máis abaixo nunha das preguntas e xestións relacionadas.