Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como solicitar a alta de luz, tendo xa a instalación?

Se xa tes a instalación de luz, con poucos datos poderás contratar a tarifa Naturgy que mellor se adapte ás túas necesidades. Explicámosche os pasos.

1. Obtención do CUPS e o CIE

A instalación conta cun CUPS e un CIE, que tanto a túa distribuidora como o instalador que realizou a túa instalación che poden facilitar.

2. Elección de tarifa e contratación de subministración

Elixe a tarifa de luz de Naturgy que mellor se axuste ás túas necesidades e inicia a contratación.

Para contratar a subministración con Naturgy só precisas:

  • NIF/NIE/Pasaporte do novo titular
  • Datos bancarios para a domiciliación dos teus recibos
  • Enderezo da subministración
  • Código CUPS
  • CIE

Durante o proceso de contratación poderás elixir un servizo de mantemento de luz.

Coñecer as tarifas de luz para fogar

Coñecer os servizos de mantemento para fogar

3. Colocación do contador

Cando contratases, contactaremos de novo coa túa distribuidora para informala da contratación da subministración para que proceda a colocar o contador.

4. Inicio da subministración da luz

A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Naturgy. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.

5. Inicio da subministración da luz

A distribuidora abrirá a subministración e o contrato quedará activo con Naturgy. O prazo estimado para a activación do contrato é de 10 días.