L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Se tras consultar o detalle dunha factura, o seu período de facturación e lecturas, tes algunha consulta ou consideras que pode haber un erro, crea unha consulta sobre a factura en concreto dende a túa Área Clientes ou App Naturgy Clientes.
Selecciona Facturas no menú superior e busca a factura que queiras consultar. Fai clic nos tres puntos á dereita do importe e, despois, en Consultar/Reclamar sobre a miña factura: selecciona o motivo, explícanos o teu caso en detalle; despois, verás en pantalla o teu número de consulta.
Podes ir á sección Xestións da Área Clientes e verás que aparece a túa petición. Sigue o avance dende aí.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!