Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?

Se tras consultar o detalle dunha factura, o seu período de facturación e lecturas, tes algunha consulta ou consideras que pode haber un erro, crea unha consulta sobre a factura en concreto dende a túa Área Clientes ou App Naturgy Clientes.

Selecciona Facturas no menú superior e busca a factura que queiras consultar. Fai clic nos tres puntos á dereita do importe e, despois, en Consultar/Reclamar sobre a miña factura: selecciona o motivo, explícanos o teu caso en detalle; despois, verás en pantalla o teu número de consulta.

Podes ir á sección Xestións da Área Clientes e verás que aparece a túa petición. Sigue o avance dende aí.