Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Quin és l’estat de la meva contractació?
Ho pots saber ara mateix des d'aquí! Et donem els accessos segons les dades rebudes:
Com a primer pas, et preguem que validis si tens un identificador de comanda a la còpia del contracte que t'hem enviat en un correu electrònic amb remitent clientes@mail.naturgy.com, amb l'assumpte “Aquí tens el teu contracte" o per SMS des de Naturgy.
1. Tinc identificador de comanda:
En aquest cas, tens un botó més avall per consultar l'avanç online. Només et demanem:
- NIF/NIE (recorda't d'incloure-hi els zeros inicials, si n'hi ha, i les lletres sense guions. P. ex.: 02356126X)
- Identificador de comanda.
Per a cada un dels productes que hagis contractat, veuràs en quin pas estàs :
- Pas 1 - Contracte signat: has signat el contracte i ja el tens accessible des d'SMS o correu electrònic.
- Pas 2 - En curs: estem tramitant internament l'activació del producte.
- Pas 3 - Contracte actiu: ja tens disponible el subministrament d'energia o els serveis amb Naturgy. A partir d'ara accedeix a l’Àrea Clients per al teu dia a dia.
Aquest accés estarà disponible per a tu durant els 30 dies posteriors a la contractació. Un cop s’acabi aquest termini, contacta amb els nostres canalescanalescanals d'atenció per resoldre els teus dubtes.
2. No tinc identificador de comanda:
En aquest cas, pots consultar l'avanç directament a la teva Àrea Clients.
Quan acabem de donar-te d’alta com a client (termini màxim d'unes 48 hores) rebràs un altre correu electrònic o SMS d'accés ràpid a l'Àrea Clients. Tan bon punt hi accedeixis, veuràs l’estat per a cadascun dels productes contractats. Pots accedir-hi també des del botó situat més avall, però tingues en compte el termini esmentat de 48 hores.
En aproximadament 5 dies hàbils des de la signatura del contracte, els teus productes estaran actius i, a partir d'aquest moment, apareixeran a la secció de Productes de la teva Àrea Clients.
Et donem la benvinguda a la família Naturgy!
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!