Contractacions noves

Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)

Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Truca'ns gratis. O deixa'ns el teu telèfon i et truquem.

El número introduït és incorrecte. Si us plau, torna-ho a intentar. Gràcies. Truca'm

Atenció al Client

Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)

Hola
Àrea clients

Obrir listat FAQs

Factures

Contractes

Com funciona la baixa d’energia en una tarifa plana?

Si tenies contractada una tarifa plana d’energia, t’expliquem aquí com en durem a terme la baixa.

Si el teu contracte d’energia ha estat donat de baixa per canvi de comercialitzadora, serà la teva distribuïdora la que ens informi d’aquest canvi, que implica la baixa amb nosaltres, si bé el teu subministrament es manté sense interrupcions.

En ser una tarifa plana, només inclourem en la teva factura de tancament la part corresponent de la quota mensual fins al dia en què es produeix la baixa, però no podràs tornar a contractar una nova tarifa plana fins que passin 12 mesos des de la data de baixa.

Si ens haguessis demanat el cessament del subministrament, implicaria el mateix, amb la diferència que el subministrament quedaria interromput.

Ens encantarà que segueixis sent el nostre client! A més de totes les nostres funcionalitats, recorda que disposes de moltes opcions perquè tinguis la millor atenció des de tots els nostres i canales canalescanals.