Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Com funciona la baixa d’energia en una tarifa plana?
Si tenies contractada una tarifa plana d’energia, t’expliquem aquí com en durem a terme la baixa.
Si el teu contracte d’energia ha estat donat de baixa per canvi de comercialitzadora, serà la teva distribuïdora la que ens informi d’aquest canvi, que implica la baixa amb nosaltres, si bé el teu subministrament es manté sense interrupcions.
En ser una tarifa plana, només inclourem en la teva factura de tancament la part corresponent de la quota mensual fins al dia en què es produeix la baixa, però no podràs tornar a contractar una nova tarifa plana fins que passin 12 mesos des de la data de baixa.
Si ens haguessis demanat el cessament del subministrament, implicaria el mateix, amb la diferència que el subministrament quedaria interromput.
Ens encantarà que segueixis sent el nostre client! A més de totes les nostres funcionalitats, recorda que disposes de moltes opcions perquè tinguis la millor atenció des de tots els nostres i canales canalescanals.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!