Preguntes i gestions freqüents

Preguntes i gestions freqüents

Els dubtes més comuns dels nostres clients

Obrir listat FAQs

Contractes

Puc anul·lar una nova contractació exercint el meu dret de desistiment?

Sí, si ets un consumidor particular, una Comunitat de propietaris o una Organització sense ànim de lucre, pots anul·lar una contractació nova, exercint el dret de desistiment, durant els següents 14 dies naturals a la contractació, sense cap cost.

Esperem que no l’hagis de fer servir, però, si pertanys a un d’aquests 3 col·lectius i vols desistir del teu contracte dins del termini indicat, pots contactar amb la nostra unitat d’Atenció al 912 100 100 o 900 385 425, o accedir a l’Àrea de Clients o a l’App Naturgy Clients, ves a Productes, tria el producte que vols donar de baixa, entra en el seu detall i al final de la pàgina veuràs l’opció Baixa de contracte amb Naturgy.

Finalment, abans d’un possible canvi, recorda que, a més de totes les nostres funcionalitats, t’oferim múltiples canals de contacte per donar-te la millor atenció al client quan ho necessitis.