Dl.-Dv., de 8 h a 22 h
Ds. de 9 h a 14 h
(Horari peninsular)
Consulta el nostre horari d'atenció a la contractació.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Hem rebut el teu formulari.
Dl.-Ds., de 8 h a 22 h
(Horari peninsular)
Àrea clients
Ups, contrasenya caducada!
La teva contrasenya necessita ser renovada per continuar accedint a la teva Àrea Clients
Actualitzar contrasenyaNo tens compte?
RegístrateSi dispones de contratos en Comercializadora Regulada Gas & Power accede desde aquí
https://areaclientes.comercializadoraregulada.es
Preguntes i gestions freqüents
Preguntes i gestions freqüents
Els dubtes més comuns dels nostres clients
Obrir listat FAQs
Factures
Entenc la meva factura
Accés a les meves factures
Factura Online
Lectures
Consums
Pagaments
Contractes
Contractacions recents
Accés a contractes
Dades del contracte
Canvi de titular
Potència elèctrica
Baixa d’energia o serveis
Productes complementaris
Autoconsum i bateria virtual
Assistència tècnica
Targeta Naturgy
Llars gran consum
Alta nous subministraments
Alta de Llum
Área Clientes para gestorías administradores
Àrea Clients
Informació útil
Consells de seguretat
Fitxes de dades de seguretat
Inspecció periòdica
Mesures d’estalvi
Política de reclamacions
Assistent virtual chatbot pepe
Quins tipus de baixa d'energia hi ha?
T’ho expliquem! La baixa d’energia es pot fer en 3 circumstàncies:
- Canvi de comercialitzadora: contractaràs directament amb la teva nova comercialitzadora i aquesta serà qui s’ocupi de donar-te de baixa d’energia de la comercialitzadora anterior. Significarà la baixa del teu contracte d’energia a la comercialitzadora anterior i l’alta en la nova, sense interrupció del subministrament.
- Cessament del subministrament: implica quedar-te sense l’energia per a la qual has demanat el cessament. És a dir, et quedaràs sense subministrament. Has de demanar el cessament a la teva comercialitzadora actual, que tramitarà la baixa d’energia.
- Desistiment de contracte: és a dir, anul·lació d’una contractació d’energia si no han passat més de 14 dies. Per tramitar-lo hauràs de contactar amb la teva nova comercialitzadora i demanar l’anul·lació. Suposarà la baixa del contracte d’energia i tornaràs a l'estat previ a la contractació.
Et recomanem que llegeixis les preguntes relacionades per tenir més detalls.
T'ha semblat útil aquesta informació?
Gràcies per la teva resposta!