1615657562981
1615657443851
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia?
Como consulto a potencia contratada?
¿Necesito o boletín ou CIE para cambiar a potencia?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber a potencia que preciso?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
A continuación, presentámosche algúns motivos polos que a túa factura pode ter cambios:
Anualmente revisamos os prezos das nosas tarifas e servizos. Antes de aplicarche os novos prezos avisarémoste cunha mensaxe na factura.
Adicionalmente o Goberno inclúe conceptos regulados nas tarifas, tanto no consumo coma no termo fixo e pode decidir cambialos en calquera momento, á alza ou á baixa.
Revisa se se incluíu algún concepto “novo” na túa factura de xeito puntual, como pode ser:
Inspección obrigatoria das instalacións: cada 5 anos a distribuidora de gas da túa zona é responsable da Inspección Periódica das instalacións de gas , cobrando os custos que correspondan a través da factura.
Cotas dun pagamento adiado: o cobramento dalgún prazo adiado pode facer incrementar a túa factura de forma puntual.
Cobramento dunha visita da distribuidora: como por exemplo resultado do cambio ou a reapertura de contador, a instalación do interruptor de control de potencia (ICP), etc.
Se cambiaches a tarifa que tes contratada ou a potencia eléctrica, é posible que na próxima factura xa vexas reflectido este cambio no importe.
O primeiro a validar é o tipo de lectura, que poderás ver no apartado As túas últimas lecturas e consumo da túa factura . A lectura chamada “real” recolle o consumo exacto que indica o teu contador, tanto en luz coma en gas.
En luz a lectura é real en practicamente todos os casos porque se poden ler os contadores a distancia. Deste xeito as empresas distribuidoras, que son as encargadas de tomar as lecturas, poden acceder a ese dato doadamente. Esta información nola envían para así poder emitir a factura.
Porén, no caso do gas, este proceso non é tan sinxelo porque os contadores non se poden ler a distancia, así que a lectura pode ser de diferente tipo. Pode que a túa factura indique lectura “facilitada”, lectura “estimada” ou “calculada” .
Se a túa factura recolle un período máis longo do habitual é posible que aumente o seu importe, posto que se facturaron máis días de consumo.
Lembra que cada enerxía ten o seu período de facturación e que este está indicado na túa factura debaixo do nome do produto.
Se tes contratadas as dúas enerxías connosco, verifica se a túa factura recolle ambas as dúas ou só unha delas.
Aínda que sempre intentamos facturalas de xeito conxunto, ás veces non o podemos facer se o dato que nos envía a distribuidora para facturar demórase demasiado para algunha delas. Isto fará que o teu importe de factura varíe da súa cantidade habitual.
Lembra que, se recentemente contrataches algún servizo con Naturgy, cobrarémoscho en cotas na túa factura de enerxía para facilitarche o pagamento. Isto supoñerá un concepto máis na factura que incrementará o importe.
Por suposto, cambiar os hábitos de consumo, como que haxa máis persoas facendo uso da enerxía ou cambiar equipos de clima ou electrodomésticos, tamén poden causar variacións na factura.
Se queres máis información sobre as túas facturas entra en Área Clientes ou na App de Naturgy Clientes.
Descarga a App de Área Clientes
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
Preguntas e xestións relacionadas
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740574931
argssite - GNF