1615695894026
1615657443851
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia?
Como consulto a potencia contratada?
¿Necesito o boletín ou CIE para cambiar a potencia?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber a potencia que preciso?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
Nunca foi tan fácil!
Na sección Asesoramento enerxético da área Clientes, mostrámosche o que levas consumido de luz en kWh ata o día de onte (excepto para clientes con NIE ou pasaporte, que incluiremos pronto). É unha nova sección que che axudará a planificar mellor os teus gastos. Accede ao Área Clientes e atoparala na páxina de Inicio, debaixo da dirección.
Como primeiro paso, para poder mostrarche os datos, terás que aceptar que recollamos os teus consumos horarios desde a túa distribuidora de luz. Cando nos autorices, tardaremos uns 3 días hábiles en habilitar a conexión.
Tras estes 3 días, poderás coñecer o teu consumo de luz real en curso ata dous días antes da data actual, e isto permitirache saber o que estás a consumir no día a día sen esperar á factura. Dámosche o dato en kWh totais e por franxas horarias de enerxía (punta, chairo e val). Se despregas a sección, podes acceder ao teu detalle por ano, mes ou día, así como aos consumos acumulados 😊
Para estimar a túa próxima factura de luz, podes consultar os kWh consumidos do período que che interese e ir buscar na túa última factura o prezo que che estamos aplicando no consumo de luz, para multiplicalo polos kWh.
Se ademais queres sumar os custos fixos, tes que multiplicar o número de días do período consultado polos prezos dos termos de potencia, que tamén verás na mesma factura.
Ten en conta que serán custos aproximados porque a túa factura engade impostos, posibles servizos e, ademais, en certos momentos, pode haber cambios de prezo (regulatorios, por renovación do contrato etc.).
Descarga a App de Área Clientes
¿Te ha parecido útil esta información?
¡Gracias por tu respuesta!
Preguntas e xestións relacionadas
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740574931
argssite - GNF