1615657375800
1615657443851
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia?
Como consulto a potencia contratada?
¿Necesito o boletín ou CIE para cambiar a potencia?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber a potencia que preciso?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
Si; se es un consumidor particular, unha Comunidade de Propietarios ou unha Organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.
Esperamos que non teñas que usalo, pero, se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes contactar coa nosa unidade de Atención no 900 100 251 ou 626 888 222 ou solicitalo en liña desde aquí aquí escollendo o motivo “Desistencia” e detallando o contrato para desistir e a súa data de contratación.
Encantaranos que sigas sendo o noso cliente! Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que dispós de moitas opcións para que teñas a mellor atención desde todas as nosas canles.
Si; se es un consumidor particular, unha Comunidade de Propietarios ou unha Organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo.
Esperamos que non teñas que usalo, pero, se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes contactar coa nosa unidade de Atención no 900 100 251 ou solicitalo en liña desde aquí aquí escollendo o motivo “Desistencia” e detallando o contrato para desistir e a súa data de contratación.
Encantaranos que sigas sendo o noso cliente! Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que dispós de moitas opcións para que teñas a mellor atención desde todas as nosas canles.
Non en todos os casos.
Se es un consumidor particular, unha Comunidade de Propietarios ou unha Organización sen ánimo de lucro, podes anular unha nova contratación exercendo o dereito de desistencia durante os seguintes 14 días naturais á contratación, sen ningún custo. Os negocios, considerados persoas xurídicas, non están incluídos.
Esperamos que non teñas que usalo, pero, se pertences a un deses 3 colectivos e queres desistir do teu contrato dentro do prazo indicado, podes contactar coa nosa unidade de Atención no 900 100 251 ou enviar un email a servicioatencioncliente@naturgy.com indicando os teus datos e o motivo de desistencia.
Encantaranos que sigas sendo o noso cliente! Ademais de todas as nosas funcionalidades, lembra que dispós de moitas opcións para que teñas a mellor atención desde todas as nosas canles.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740574931
argssite - GNF