1615664590809
1615657443851
null
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Contratos
Produtos complementarios
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Urxencias
Atrás
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Atrás
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Atrás
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Atrás
Atrás
Atrás
Alta de luz
Alta de gas
Atrás
Atrás
A túa Área Clientes
Atrás
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Atrás
Urxencias de luz ou gas
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
Atrás
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
GNF
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Como podo consultar as miñas facturas?
Como descargo a factura online, con ou sen sinatura dixital?
Podo solicitar duplicado dunha factura?
Se xa non son cliente, como podo consultar as miñas facturas?
Como fago unha consulta ou reclamación sobre a miña factura?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Factura online
Lecturas
Consumos
Pagamentos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a Contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Que debo coñecer acerca da potencia?
Como consulto a potencia contratada?
¿Necesito o boletín ou CIE para cambiar a potencia?
Canto custa cambiar de potencia?
Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?
Como podo cambiar a potencia?
Como saber a potencia que preciso?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa de enerxía ou servizos
Que tipos de baixa de enerxía hai?
Podo anular unha nova contratación exercendo o meu dereito de desistencia?
Se marcho a outra comercializadora, como pido a baixa de enerxía?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa por consumo?
Como funciona a baixa de enerxía nunha tarifa plana?
Se marcho a outra comercializadora, como afecta a baixa de enerxía aos servizos de mantemento?
Como funciona a baixa dun servizo de mantemento?
Como pido a baixa dun servizo de mantemento?
Que fago se teño máis preguntas? Usa o chatbot Pepe
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Alta novas subministracións
Área Clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual: chatbot Pepe
Urxencias
Sabemos que a factura levanta moitas preguntas e aquí tentamos resolver unas cantas!
O primeiro é que as túas contratacións determinan o que irás vendo na factura e o seu ritmo de cobranza. Concretamente:
Se tes contratado só o gas, recibirás as túas facturas cada 2 meses, porque esperamos a que a túa distribuidora de gas envíenos a túa lectura. Se tamén tes contratos de mantemento iranse cobrando xunto co gas, cada 2 meses. Con todo, a factura sería mensual se o produto é unha tarifa plana de gas, con cota fixa ao mes, porque non esperamos á distribuidora.
Se tes contratada só a luz, as túas facturas serán sempre mensuais, sexa cal for a tarifa, e os contratos de mantemento contratados cobraranse mensualmente xunto coa luz. Isto é así porque o contador de luz é dixital e a distribuidora envíanos a lectura cada mes.
Se tes contratada a luz e o gas connosco, terás facturas mensuais con ambas as enerxías, pero, atención!, en referencia ao gas cada mes terás só a parte fixa (con consumo 0), e cada 2 meses, ademais do fixo tamén a parte variable do consumo (acumulado dos dous meses), agás que tiveses tarifa plana, porque entón cada factura mensual incluiría as cota completa de cada enerxía.
Agora imos clarificar todos os termos que aparecen na factura e que mellor que explicarcho que sobre un caso real con imaxes, apartado por apartado. Convidámosche a facer un percorrido por unha factura!
Haz clic no botón de Entende a túa factura, selecciona o tipo de factura que che interese (Tarifa Por Uso ou Tarifa Plana), e utiliza a columna da dereita para analizar cada apartado. Mostrámosche casos de facturas duais, con gas e luz, para recoller todas as situacións.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!
rgpdactive desactivado
IDSFACTURA - 1477689799017,1477689799461,1477700932994,1477701235553,1477701236317,1477703987389,1477708270848,1477708268853,1477708348428,1477708347818,147771399324,14777474232907,1477713993247,1615611322387,1615621302314
IDSPAGE - 1477740574931
argssite - GNF