L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área Clientes
Ups, contrasinal caducado!
Ola, o teu contrasinal caducou e necesitas actualizalo para acceder á túa Área de Clientes. Grazas!
Actualizar contrasinalActualmente estamos traballando para ofrecerche un mellor servizo na túa Área de Clientes, polo que o acceso permanecerá deshabilitado ata mañá, domingo 19 de outubro, ás 06:00.
Grazas pola túa comprensión.
Non tes conta?
RexístrateA partir de agora non podes acceder con CIF (NIF de persoa xurídica) ou correo electrónico de xestores.
Non te preocupes, axudámoste aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Baixa por fin de subministración
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Hai unha App da Área Clientes?
Si! Coa App Naturgy Clientes podes realizar dende o teu móbil todas as operacións dispoñibles na Área Clientes e moito máis! Está dispoñible na App Store se tes un iPhone ou en Google Play se tes un dispositivo Android.
Recordámosche que:
- O usuario e o contrasinal para acceder á app son os mesmos que para acceder a Área Cliente na web.
- Pode que pidamos a túa autorización para poder acceder á galería do teu móbil para ofrecerche certas funcionalidades da app, como a descarga de facturas. Por seguridade, temos que pedircha. Se queres revisar este permiso, tes que facelo a través do teu móbil na sección Axustes -> Aplicacións -> Naturgy -> Permisos.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!