Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Canto tarda en realizarse o cambio de potencia?

Dende a túa solicitude, a previsión para a realización do cambio é dun máximo de 16 días dende que fagas a solicitude.

Este prazo é o máis común, pero, se o teu contador non é telemedido, a distribuidora pode necesitar ata 21 días por ter que enviar un técnico ao domicilio.

Podes consultar a túa nova potencia eléctrica na túa Área Clientes ou na App Naturgy Clientes. Accede á sección Produtos do menú superior e selecciona o teu produto contratado para ver os seus detalles.

Tamén podes consultar a potencia na túa factura.