L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)
Consulta nuestro horario de atención a la contratación.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Hemos recibido tu formulario.
L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)
Área de clientes
Ups, contrasinal caducado!
O teu contrasinal necesita ser renovado para seguir accedendo á túa Área de Clientes
Actualizar contrasinalNon tes conta?
RegístrateSi quieres acceder a la aplicación de
gestorías y administración de fincas, accede aquí.
Preguntas e xestións frecuentes
Preguntas e xestións frecuentes
As dúbidas máis comúns dos nosos clientes
Abre a Listaxe FAQs
Facturas
Entendo a miña factura
Acceso ás miñas facturas
Factura online
Lecturas
Consumos
Contratos
Contratacións recentes
Acceso a contratos
Datos do contrato
Cambio de titular
Potencia eléctrica
Baixa de enerxía ou servizos
Produtos complementarios
Autoconsumo e batería virtual
Asistencia técnica
Tarxeta Naturgy
Fogares gran consumo
Alta novas subministracións
Alta de Luz
Área Clientes para gestorías administradores
Área clientes
Información Útil
Consellos de seguridade
Fichas de datos de seguridade
Inspección periódica
Medidas de aforro
Política de reclamacións
Asistente virtual chatbot pepe
Por que varía o importe da miña factura?
A continuación, presentámosche algúns motivos polos que a túa factura pode ter cambios:
- Actualización dos prezos de enerxía
Anualmente revisamos os prezos das nosas tarifas e servizos. Antes de aplicarche os novos prezos avisarémoste cunha mensaxe na factura.
Adicionalmente o Goberno inclúe conceptos regulados nas tarifas, tanto no consumo coma no termo fixo e pode decidir cambialos en calquera momento, á alza ou á baixa.
- Un concepto extraordinario
Revisa se se incluíu algún concepto “novo” na túa factura de xeito puntual, como pode ser:
- Inspección obrigatoria das instalacións: cada 5 anos a distribuidora de gas da túa zona é responsable da Inspección Periódica das instalacións de gas , cobrando os custos que correspondan a través da factura.
- Cotas dun pagamento adiado: o cobramento dalgún prazo adiado pode facer incrementar a túa factura de forma puntual.
- Cobramento dunha visita da distribuidora: como por exemplo resultado do cambio ou a reapertura de contador, a instalación do interruptor de control de potencia (ICP), etc.
- Cambios no teu contrato
Se cambiaches a tarifa que tes contratada ou a potencia eléctrica, é posible que na próxima factura xa vexas reflectido este cambio no importe.
- Tipo de lectura coa que che facturamos
O primeiro para validar é o tipo de lectura, que poderás ver na alínea As túas últimas lecturas e consumo da túa factura . A lectura chamada “real” recolle o consumo exacto que indica o teu contador, tanto en luz coma en gas.
En luz a lectura é real en practicamente todos os casos porque se poden ler os contadores a distancia. Deste xeito as empresas distribuidoras, que son as encargadas de tomar as lecturas, poden acceder a ese dato doadamente. Esta información nola envían para así poder emitir a factura.
Porén, no caso do gas, este proceso non é tan sinxelo porque os contadores non se poden ler a distancia, así que a lectura pode ser de diferente tipo. Pode que a túa factura indique lectura “facilitada”, lectura “estimada” ou "calculada" .
- Período de facturación
Se a túa factura recolle un período máis longo do habitual é posible que aumente o seu importe, posto que se facturaron máis días de consumo.
Lembra que cada enerxía ten o seu período de facturación e que este está indicado na túa factura debaixo do nome do produto.
- Facturación conxunta de gas e de luz
Se tes contratadas as dúas enerxías connosco, verifica se a túa factura recolle ambas as dúas ou só unha delas.
Se no teu caso che facturamos xuntos a luz e o gas, nalgunha ocasión pode ocorrer que non poidamos facelo se o dato que nos envían por separado a túa distribuidora de luz e a túa distribuidora de gas para facturar atrásase demasiado entre elas. Nese caso enviariámosche ocasionalmente facturas por separado. Isto fará que o teu importe da túa factura varíe da súa cantidade habitual.
- Un novo servizo
Lembra que, se recentemente contrataches algún servizo con Naturgy, cobrarémoscho en cotas na túa factura de enerxía para facilitarche o pagamento. Isto supoñerá un concepto máis na factura que incrementará o importe.
- Novos hábitos de consumo
Por suposto, cambiar os hábitos de consumo, como que haxa máis persoas facendo uso da enerxía ou cambiar equipos de clima ou electrodomésticos, tamén poden causar variacións na factura.
Se queres máis información sobre as túas facturas entra en Área Clientes ou na App de Naturgy Clientes.
Pareceuche útil esta información?
Grazas pola túa resposta!