Novas contratacións

L-V de 8:00 a 22:00 h
S de 9:00 a 14:00 h
(horario peninsular)

Consulta nuestro horario de atención a la contratación.

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Chámanos gratis. Ou déixanos o teu teléfono e chamámosche.

O número introducido é incorrecto. Por favor, inténteo de novo. Grazas. Chámame

Atención ao cliente

L-S de 8:00 a 22:00 h
(horario peninsular)

Ola
Área de clientes

Abre a Listaxe FAQs

Facturas

Contratos

Por que varía o importe da miña factura?

A continuación, presentámosche algúns motivos polos que a túa factura pode ter cambios:

  • Actualización dos prezos de enerxía

Anualmente revisamos os prezos das nosas tarifas e servizos. Antes de aplicarche os novos prezos avisarémoste cunha mensaxe na factura.

Adicionalmente o Goberno inclúe conceptos regulados nas tarifas, tanto no consumo coma no termo fixo e pode decidir cambialos en calquera momento, á alza ou á baixa.

  • Un concepto extraordinario

Revisa se se incluíu algún concepto “novo” na túa factura de xeito puntual, como pode ser:

  • Inspección obrigatoria das instalacións: cada 5 anos a distribuidora de gas da túa zona é responsable da Inspección Periódica das instalacións de gas  , cobrando os custos que correspondan a través da factura.
  • Cotas dun pagamento adiado: o cobramento dalgún prazo adiado pode facer incrementar a túa factura de forma puntual.
  • Cobramento dunha visita da distribuidora: como por exemplo resultado do cambio ou a reapertura de contador, a instalación do interruptor de control de potencia (ICP), etc.
  • Cambios no teu contrato

Se cambiaches a tarifa que tes contratada ou a potencia eléctrica, é posible que na próxima factura xa vexas reflectido este cambio no importe.

  • Tipo de lectura coa que che facturamos

O primeiro para validar é o tipo de lectura, que poderás ver na alínea As túas últimas lecturas e consumo da túa factura  . A lectura chamada “real” recolle o consumo exacto que indica o teu contador, tanto en luz coma en gas.

En luz a lectura é real en practicamente todos os casos porque se poden ler os contadores a distancia. Deste xeito as empresas distribuidoras, que son as encargadas de tomar as lecturas, poden acceder a ese dato doadamente. Esta información nola envían para así poder emitir a factura.

Porén, no caso do gas, este proceso non é tan sinxelo porque os contadores non se poden ler a distancia, así que a lectura pode ser de diferente tipo. Pode que a túa factura indique lectura “facilitada”, lectura “estimada” ou "calculada"  .

  • Período de facturación

Se a túa factura recolle un período máis longo do habitual é posible que aumente o seu importe, posto que se facturaron máis días de consumo.

Lembra que cada enerxía ten o seu período de facturación e que este está indicado na túa factura debaixo do nome do produto.

  • Facturación conxunta de gas e de luz

Se tes contratadas as dúas enerxías connosco, verifica se a túa factura recolle ambas as dúas ou só unha delas.

Se no teu caso che facturamos xuntos a luz e o gas, nalgunha ocasión pode ocorrer que non poidamos facelo se o dato que nos envían por separado a túa distribuidora de luz e a túa distribuidora de gas para facturar atrásase demasiado entre elas. Nese caso enviariámosche ocasionalmente facturas por separado. Isto fará que o teu importe da túa factura varíe da súa cantidade habitual.

  • Un novo servizo

Lembra que, se recentemente contrataches algún servizo con Naturgy, cobrarémoscho en cotas na túa factura de enerxía para facilitarche o pagamento. Isto supoñerá un concepto máis na factura que incrementará o importe.

  • Novos hábitos de consumo

Por suposto, cambiar os hábitos de consumo, como que haxa máis persoas facendo uso da enerxía ou cambiar equipos de clima ou electrodomésticos, tamén poden causar variacións na factura.

Se queres máis información sobre as túas facturas entra en Área Clientes ou na App de Naturgy Clientes.